ViceSunshine Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en wikigta, maar ik ben er nog altijd niet uit. Vanaf welke missie kan je luchtvoertuigen krijgen op Vice City Stories? (Ps2) Dada x Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en wikigta, maar ik ben er nog altijd niet uit.Vanaf welke missie kan je luchtvoertuigen krijgen op Vice City Stories? (Ps2) Dada x Vrij logisch dat dit pas kan nadat je toegang hebt tot Vic Land. Deze komt geschikbaar na 'From Zero To Hero' van Lance. Anders zou je zo al naar Vice Land kunnen vliegen wat natuurlijk niet de bedoeling is. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en wikigta, maar ik ben er nog altijd niet uit.Vanaf welke missie kan je luchtvoertuigen krijgen op Vice City Stories? (Ps2) Dada x Vliegtuigen en helikopters zijn beschikbaar nadat je de missie 'From Zero to Hero' gegeven door Lance Vance hebt voltooid. In deze missie ga je namelijk samen met Lance twee Barracks OL's vol met cocaïne stelen, en deze rijd je naar het oostelijke eiland (ook wel bekend als het 'Vice City Beach'-gebied), wat betekent dat je meteen naar het volgende eiland kan. Daarnaast kan je ook nog eens naast vliegtuigen en helikopters gebruik maken van alle vaartuigen. Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het is inderdaad na From Zero to Hero, maar nu is mijn vraag: kan iemand even een overzicht maken wat je nu allemaal unlockt als je From Zero to Hero haalt. Want het is wel veel als je het mij vraagt, vaartuigen, vliegtuigen, een heel nieuw eiland, veel nieuwe zijmissies... bedankt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het is inderdaad na From Zero to Hero, maar nu is mijn vraag: kan iemand even een overzicht maken wat je nu allemaal unlockt als je From Zero to Hero haalt. Want het is wel veel als je het mij vraagt, vaartuigen, vliegtuigen, een heel nieuw eiland, veel nieuwe zijmissies...bedankt. Tot uw order 'Deetje1607'! Overzicht VCS - From Zero to Hero: Vice City Beach gebied. Vliegtuigen en helikopters uitgezonderd 'Hunter'. Wapens die je op Vice City Beach kunt kopen. Veel nieuwe (zij/sub)- missies. Beach Patrol Crash! Harbor Hover Race Land, Sea And Air Ace Mashin' up the Mall Playground On The Point Swinger's Club Turismo Watersports [*]Diverse boten die je alleen kunt krijgen op Vice City Beach. [*]Sharks Empire Buildings. [*]Diverse voertuigen die je alleen kunt krijgen op Vice City Beach. Dat was het wel een beetje in grote lijnen, mocht er naast dit nog wat wezen? Zeg het gewoon maar! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Het is inderdaad na From Zero to Hero, maar nu is mijn vraag: kan iemand even een overzicht maken wat je nu allemaal unlockt als je From Zero to Hero haalt. Want het is wel veel als je het mij vraagt, vaartuigen, vliegtuigen, een heel nieuw eiland, veel nieuwe zijmissies...bedankt. Toegang tot Vice Land Je hebt beschikbaarheid over alle voer-, vaar- en vliegtuigen. Nieuwe Zijmissies beschikbaar (Onderstreept is nog op Main Land maar kun je pas krijgen als je toegang hebt tot Vice Land): Beach Patrol Crash! Crims On Wings Fire Copter Haiti Hover Race Harbor Hover Race Land, Sea And Air Ace Mashin' up the Mall Playground On The Point Skywolf Swinger's Club Turismo (2de deel) Vice Sights Watersports Air Rescue [*]Alle Empire Bulding types te krijgen (Na verovering) [*]Bepaalde kleding (Vele in verband met de Empire Buldings) [*]The Clymenus Suite [*]De Red Balloons, Unique Stunt Bonusses en Rampages die op Vice Land zijn te behalen. En natuurlijk kun je verder met de Story Line, die zonder Vice Land ook behoorlijk kleiner zou zijn geweest. Bewerkt: 14 maart 2007 door ASPHALT Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Vaartuigen spawnen nu overal op de op WikiGTA aangegeven plaatsen, op beide eilanden. Luchtvoertuigen spawnen nu op de op WikiGTA aangegeven plaatsen, op beide eilanden, behalve de Hunter, deze spawned pas na de missie Over The Top (staat nog niet op WikiGTA). Je kunt vaartuigen inleveren bij Civil Asset Forfeiture Impound. Je hebt het nieuwe savehouse The Clymenus Suite vrijgespeeld. Je kunt nu op het tweede eiland, natuurlijk Je kunt nu de zijmissies Beach Patrol, Crash, Crims On Wings, Fire Copter, Haiti Hover Race, Harbor Hover Race, Mashin' Up The Mall, Land, Sea And Air Ace, Playground on The Point, Swinger's Club, Turismo en Vice Sights doen. Je hebt toegang tot nieuwe Empire State opties, zoals Drugs, Smuggling en Robbery. Je kunt nu de submissie Air Rescue doen. Je kunt de nieuwe Red Balloons kapotschieten, de nieuwe Rampages doen en de nieuwe Unique Stunt Bonusses halen. Je kunt nieuwe wapens, voertuigen, Cop Bribes, Health Pickups en Body Armours vinden. Je kunt gebruik maken van de nieuwe Pay 'n Spray's. Je kunt nieuwe wapens kopen in de AmmuNations aldaar. Je hebt toegang tot Prawn Island. Je kunt nu echt 5 en 6 sterren politie achter je aan krijgen. Je kunt nieuwe Story Line Missie's spelen. Je kunt nu het spel 100% uitspelen! Dat was het wel zo'n beetje. Genoeg geïnformeerd? Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Alledrie bedankt, dat is een hele lijst. Ik denk dat ik maar snel even doorspeel zodat ik dit allemaal kan doen. Reageren
M4X Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Alledrie bedankt, dat is een hele lijst. Ik denk dat ik maar snel even doorspeel zodat ik dit allemaal kan doen. Je kunt ook veel doen voor de missie From Zero To Hero. Het is handig om sommige dingen al vroeg te halen, al kan je ze later natuurlijk ook halen. Hier nog een klein overzichtje van de belangrijkste dingen die je voor From Zero To Hero kan doen; - Na de missie To Victor, The Spoils zijn de helft van de Empire Building opties beschikbaar. - Het is erg handig om de Vigilante, Paramedic, Firefighter, en eventueel de Taxi Driver missies te halen. Naast enorm veel geld zitten hier veel handige bonussen aan vast. - Je kan aan de collectables beginnen, voornamelijk de Red Balloons. Hierdoor krijg je diverse wapens bij je savehouses. - Ook de Timetrial zijmissies, de Playground On The Town missie, en de Shooting Range missie kan je het best nu al halen indien je voor de 100% gaat. Er valt dus nog veel te doen voor de missie From Zero To Hero, al moet ik zelf ook toegeven dat de leukste dingen pas na die missie komen. Bewerkt: 15 maart 2007 door M4X Reageren
guusje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Vaartuigen spawnen nu overal op de op WikiGTA aangegeven plaatsen, op beide eilanden.Luchtvoertuigen spawnen nu op de op WikiGTA aangegeven plaatsen, op beide eilanden, behalve de Hunter, deze spawned pas na de missie Over The Top (staat nog niet op WikiGTA). Je kunt vaartuigen inleveren bij Civil Asset Forfeiture Impound. Je hebt het nieuwe savehouse The Clymenus Suite vrijgespeeld. Je kunt nu op het tweede eiland, natuurlijk Je kunt nu de zijmissies Beach Patrol, Crash, Crims On Wings, Fire Copter, Haiti Hover Race, Harbor Hover Race, Mashin' Up The Mall, Land, Sea And Air Ace, Playground on The Point, Swinger's Club, Turismo en Vice Sights doen. Je hebt toegang tot nieuwe Empire State opties, zoals Drugs, Smuggling en Robbery. Je kunt nu de submissie Air Rescue doen. Je kunt de nieuwe Red Balloons kapotschieten, de nieuwe Rampages doen en de nieuwe Unique Stunt Bonusses halen. Je kunt nieuwe wapens, voertuigen, Cop Bribes, Health Pickups en Body Armours vinden. Je kunt gebruik maken van de nieuwe Pay 'n Spray's. Je kunt nieuwe wapens kopen in de AmmuNations aldaar. Je hebt toegang tot Prawn Island. Je kunt nu echt 5 en 6 sterren politie achter je aan krijgen. Je kunt nieuwe Story Line Missie's spelen. Je kunt nu het spel 100% uitspelen! Dat was het wel zo'n beetje. Genoeg geïnformeerd? naar welke missie komt de Hunter vrij? mij lijkt dat echt een heel leuk luchtvoertuig. guusje Reageren
M4X Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 naar welke missie komt de Hunter vrij? mij lijkt dat echt een heel leuk luchtvoertuig.guusje Ik moet je helaas teleurstellen guusje, want de Hunter unlock je pas heel laat. Je moet de laatste missie van het spel hebben gehaald, maar in die missie vlieg je ook in de Hunter. In een spectaculair stuk moet je vanalles kapotknallen, waarna je nog wat mensen moet vermoorden. Daarna heb je het spel uitgespeeld, althans, de storyline. Na de storyline unlock je een zijmissie genaamd Skywolf. In deze hele missie vlieg je rond met een Hunter, en je moet targets kapotmaken. Maar bij elke zijmissie kan je 2x op de 'up' button drukken, waarna de missie stopt. Volgensmij is dat ook hier het geval, en dan kan je met de Hunter doen wat je wilt Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Als je de eerste missie moet dan Reni. Reageren
guusje Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 naar welke missie komt de Hunter vrij? mij lijkt dat echt een heel leuk luchtvoertuig.guusje Ik moet je helaas teleurstellen guusje, want de Hunter unlock je pas heel laat. Je moet de laatste missie van het spel hebben gehaald, maar in die missie vlieg je ook in de Hunter. In een spectaculair stuk moet je vanalles kapotknallen, waarna je nog wat mensen moet vermoorden. Daarna heb je het spel uitgespeeld, althans, de storyline. Na de storyline unlock je een zijmissie genaamd Skywolf. In deze hele missie vlieg je rond met een Hunter, en je moet targets kapotmaken. Maar bij elke zijmissie kan je 2x op de 'up' button drukken, waarna de missie stopt. Volgensmij is dat ook hier het geval, en dan kan je met de Hunter doen wat je wilt jammer dat het zo lang duurd voordat je de Hunter hebt vrijgespeeld, maar hartstikke bedankt guusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.