Jump to content

Na the Job


walt

Recommended Posts

Ik heb een savegame waarmee ik vastloop. Missie "The Job" is volgens mij afgerond en ik zou nu naar Phil Cassidy moeten om met de volgende missie (Gun Runner) te starten. Geen idee waar die te vinden is. Heeft iemand enig idee hoe ik verder moet? Mischien zie ik iets over het hoofd, mijn rampages kan ik naelijk ook niet meer starten.

walt

GTAVCsf2.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens kijken voor je..

Je moet inderdaad gebeld worden door Phil, ik heb een hele tijd rondgelopen maar ik werd ook niet gebeld. Het kan zijn dat je een bug hebt, deze komen best vaak voor. Wat je kunt doen; een savegame downloaden uit dit topic, het kan dan wel zijn dat je enkele missies overnieuw moet doen. Ten tweede kun je proberen om minimaal 5 bedrijven te voltooien, mits je dat al had.

@Hieronder; hij heeft niets meer op zijn radar staan, afgezien dan van de bedrijven.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Die vijf bedrijven hebben er niks mee te maken, na The Job is het logisch dat Phil je een keer belt, wanneer weet ik ook niet precies, maar als hij je niet belt kan je ook gewoon doorgaan met andere missies, het kan bijvoorbeeld zo zijn dat het spel zo is ingesteld dat Phil je belt nadat jij minimaal 3 willekeurige missies hebt voltooid, ik weet de broncode niet, maar zoiets is wel mogelijk. Advies is daarom om gewoon door te gaan met het spel zélf, dan zal Phil vanzelf wel een keer bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die vijf bedrijven hebben er niks mee te maken, na The Job is het logisch dat Phil je een keer belt, wanneer weet ik ook niet precies, maar als hij je niet belt kan je ook gewoon doorgaan met andere missies, het kan bijvoorbeeld zo zijn dat het spel zo is ingesteld dat Phil je belt nadat jij minimaal 3 willekeurige missies hebt voltooid, ik weet de broncode niet, maar zoiets is wel mogelijk. Advies is daarom om gewoon door te gaan met het spel zélf, dan zal Phil vanzelf wel een keer bellen.

Goed advies. Ik ga er wel weer eens goed voor zitten. En het feit dat mijn rampages het niet doen? (ik kan er gewoon doorheen lopen zonder dat ze starten). Is daar een reden voor of kan dit ook een bug zijn? Daarnaast vraag ik me af waar ik Phil uiteindelijk zal treffen.

Link to comment
Delen op andere websites

gtavc2007031512480207fr3.th.png

Klik op de afbeelding om hem te vergroten.

Je gaat Phil Cassidy aantreffen in zijn caravan. Deze caravan ligt vlakbij Kaufman Cabs in Little Haiti. Daarnaast ligt deze caravan in een doodlopende straat. Na voltooing van deze missies kun je de zware wapens kopen bij Phil. Ik heb even gekeken in je Savegame naar die rampages. Bij mij wilde ze ook niet starten. Ik weet het niet zeker, maar er kan sprake zijn van een bug in je Savegame.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Aangezien ik voor de 100% bezig ben met een nieuwe savegame heb ik deze missie ook gedaan..

Phil belde bij mij vrijwel meteen, ik stapt net mijn auto uit toen mijn telefoon ging.. (Dus als ik waarschijnlijk was gaan lopen had ik dus al na zoon 10 seconden misschien al gebelt kunnen worden..)

Ik denk dus dat er een bug bezig is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...