Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

haha grappig

>>> Door RonaldVC: Zo hoort het dus niet. Als je een signature rate/beoordeeld hoor je erbij te zetten wat je mooi vindt aan de signature en wat niet, geef dus onderbouwende kritiek. Geef ook eventuele tips of verbeteringen zodat de designer er wat aan heeft. Lees de Showroom Regels even door voor meer informatie..<<<

Geplaatst:
haha grappig

Kan je aub wat meer over de sig zeggen. Wat mooi is en wat minder. Misschien een cijfer erbij enzo?

Geplaatst:

yeah dat zijn we meer gewend he :engel:

render: zoals altijd weer een mooie render hij is er mooi ingezet en die *tentakels* om zijn keel staat er mooi bij, maar de effecten gaan iets te veel over je render heen *kijk bv naar de ogen* weet niet of het zo hoort maar dat ziet er nu iets minder uit

BG: je Bg is lekker druk met spatter gedaan volgens mij :)

Effecten: mooie effecten gebruikt zoals we gewend zijn van je

font: Halflife is er mooi ingezet en mooie kleur ervoor gebruikt, past bij de BG.. mss had je je naam ook in die kleur kunnen doen

Eindcijfer: een toch welverdiende 8 :bier:

Geplaatst:
yeah dat zijn we meer gewend he :engel:

render: zoals altijd weer een mooie render hij is er mooi ingezet en die *tentakels* om zijn keel staat er mooi bij, maar de effecten gaan iets te veel over je render heen *kijk bv naar de ogen* weet niet of het zo hoort maar dat ziet er nu iets minder uit

BG: je Bg is lekker druk met spatter gedaan volgens mij :)

Effecten: mooie effecten gebruikt zoals we gewend zijn van je

font: Halflife is er mooi ingezet en mooie kleur ervoor gebruikt, past bij de BG.. mss had je je naam ook in die kleur kunnen doen

Eindcijfer: een toch welverdiende 8 :bier:

Bedankt voor je rate! Niks over te zeggen...

Kan nog iemand anders raten?

Geplaatst:

ziet er goed uit, je hebt de font netjes geplaatst

de kleuren lopen goed over, een goed geheel

het enige wat ik minder vind, is je background

die is iets te veel spatter vind ik

ik geef je een 7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...