Davina020 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Ik zou graag willen dat iemand mijn vliegschool doet maar hoe krijg ik dat voor elkaar dat iemand voor mij die vliegschool kan doen? Hoe moet ik het spel hier neerzetten? GTASAsf1.b Bewerkt: 14 maart 2007 door Davina020
SummerBase Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hey Davina020, ik wil de savegame wel voor jouw doen, maar dan moet je even jouw savegame bestand posten via de Bijlagen functie in een Bericht bewerken of een bericht posten. Je kunt het herkennen aan een tekst 'Bijlagen' en 'Uploadruimte verbruikt 0bytes of 5mb', dan druk je op bladeren waar je vervolgens naar de map 'GTA San Andreas User Files' in Mijn Documenten gaat. Kies de juiste savegame, deze moet de naam 'GTASAsf1.b' hebben. Waarin de 1 aantoont welk slot het is. Ik hoop dat het helder is en als je hem geplaatst hebt kan ik de missie voor je doen. Ook moet jet het 'Savegame' lijstje gebruiken: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b]
Davina020 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hey Davina020, ik wil de savegame wel voor jouw doen, maar dan moet je even jouw savegame bestand posten via de Bijlagen functie in een Bericht bewerken of een bericht posten. Je kunt het herkennen aan een tekst 'Bijlagen' en 'Uploadruimte verbruikt 0bytes of 5mb', dan druk je op bladeren waar je vervolgens naar de map 'GTA San Andreas User Files' in Mijn Documenten gaat. Kies de juiste savegame, deze moet de naam 'GTASAsf1.b' hebben. Waarin de 1 aantoont welk slot het is. Ik hoop dat het helder is en als je hem geplaatst hebt kan ik de missie voor je doen. Ook moet jet het 'Savegame' lijstje gebruiken: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Ik zie wel GTASAsf1 en ook 2,3,4 en 5 maar ik zie er geen b achter is dat erg? En hoe moet het dan? vertel maar stap voor stap want ik ben slecht met computers. :$
SummerBase Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Oké, er hoeft ook geen .b achter te staan, want sommige computers staan zo ingesteld dat de extensie (het .b tekstje) niet getoond wordt. Al goed het is absoluut niet moeilijk. Ik zal het stapje voor stapje uitleggen, als eerste moet je weten op welk slot de savegame zit welke je wilt posten. Stap 1: Ga naar de begin post van dit topic, en druk op EDIT. Stap 2: Zoek het vak 'Bijlagen' en druk op bladeren. Stap 3: Zoek de Savegame bestanden op in de map 'Mijn documenten > GTA San Andreas User Files'. Stap 4: Klik de savegame aan met de naam 'GTASAsf1.b', waar .b niet altijd te zien is. Stap 5: Je weet welk slot je hebt dus je zult als je slot 7 (voorbeeld) hebt, het bestand GTASAsf7.b moeten openen. Stap 6: Dan druk je op de groene knop Uploaden in het bewerken van je bericht. Stap 7: Dan druk je op Bewerken, en dan heb je een savegame geplaatst. Vergeet niet het volgende lijstje te gebruiken. [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Succes en mocht het nog niet lukken? Dan hoor ik het wel!
Davina020 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Oké, er hoeft ook geen .b achter te staan, want sommige computers staan zo ingesteld dat de extensie (het .b tekstje) niet getoond wordt. Al goed het is absoluut niet moeilijk. Ik zal het stapje voor stapje uitleggen, als eerste moet je weten op welk slot de savegame zit welke je wilt posten. Stap 1: Ga naar de begin post van dit topic, en druk op EDIT. Stap 2: Zoek het vak 'Bijlagen' en druk op bladeren. Stap 3: Zoek de Savegame bestanden op in de map 'Mijn documenten > GTA San Andreas User Files'. Stap 4: Klik de savegame aan met de naam 'GTASAsf1.b', waar .b niet altijd te zien is. Stap 5: Je weet welk slot je hebt dus je zult als je slot 7 (voorbeeld) hebt, het bestand GTASAsf7.b moeten openen. Stap 6: Dan druk je op de groene knop Uploaden in het bewerken van je bericht. Stap 7: Dan druk je op Bewerken, en dan heb je een savegame geplaatst. Vergeet niet het volgende lijstje te gebruiken. [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Succes en mocht het nog niet lukken? Dan hoor ik het wel! stap 5 snap ik niet wat is een slot en hoe zie je wat voor slot je hebt?
SummerBase Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik was helemaal vergeten om uit te leggen hoe je er achter komt wat voor Slot je hebt. Ik zal het aan de hand van een klein stukje voorkennis uitleggen. In GTA San Andreas zijn 8 savegame slots, dit zijn de sloten/plaatsen waar je savegames op kunt slaan. Als je een savegame opslaat zie je toch altijd 8 plekken om je savegame neer te zetten? Nou als jij dus een missie behaald hebt voor de Flying School en je slaat die op, op plaats drie. Dan staat jouw savegame op slot 3. En dan moet je dus het bestand 'GTASAsf3.b' op dit forum zetten. Want dat is namelijk de savegame met slot 3. En als je hem bijvoorbeeld hebt opgeslagen op het bovenste slot dan heb je een savegame met slot 1 en het bestand heet dus 'GTASAsf1.b! Om het nog even samen te vatten heb ik een screen geplaatst die ik zonet even snel voor je gemaakt heb. Coördinaten zijn niet van belang... Ik hou mijn cursor/muis op slot 3, dit kan in jouw geval natuurlijk een heel ander slot wezen, maar het principe is hetzelfde. Nou zou ik, als ik een savegame wil posten dus het bestand 'GTASAsf3.b' moeten plaatsen, maar dat hoef ik niet. Kortom als dit niet duidelijk genoeg is, wil ik het nog wel een keer uitleggen. In ieder geval succes en mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik het wel.
Bassiej Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) stap 5 snap ik niet wat is een slot en hoe zie je wat voor slot je hebt? Daar is is niet echt moeilijk achter te komen. Je hebt je spel opgelagen om één van de open plekken, deze noemen we slots. Er zijn in totaal acht slots waar je je spel op kunt oplaan. Voor de duidelijkheid, als je het spel opslaat en je gaat naar start game > load game kom je in een menu waar je acht plekken hebt waar je je spel zou kunnen opslaan. De bovenste is GTASAsf1.b, de tweede is GTASAsf2.b, de derde GTASAsf3.b, etc. Dus mocht je bijvoorbeeld jou spel opgeslagen hebben op het derde slot, dan zou je GTASAsf3.b moeten posten in het forum zoals SummerBase al heeft uitgelegd. Edit: Oké, ik ben wat aan de late kant... Bewerkt: 13 maart 2007 door Bassiej™
Davina020 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Oke hij staat in het eerste bericht. Het was slot 1. missie is learning to fly cheaten; ja mag maar kan geloof ik niet. versie; 2.0 overig: nee Ik hoop dat het zo goed is anders hoor ik het wel van je. In ieder geval erg bedankt voor de uitleg!
HerrieM Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Gehaald: Learning to Fly De vliegschool is gehaald. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen nu op je vliegveld. Take Off - Goud Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Wat je nu moet doen is de savegame die ik heb geupload, downloaden en plaatsen in de map waar je de savegame vandaan hebt gehaald. Let op dat de naam wel juist blijft en niet veranderd in bijvoorbeeld GTASAsf1(2).b Bewerkt: 14 maart 2007 door HerrieM
Davina020 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Oke bedankt als het gelukt is hoor ik het, want en hoe en wat ik moet dan verder moet doen. Alvast bedankt. bedankt ik kan eidelijk veder alleen kan je stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Waar is de savegame die je hebt geupload? Hoe plaast ik hem in de map? En hoe zie ik of de naam juist is? En ben ik dan klaar? bedankt ik kan eidelijk veder alleen kan je stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Waar is de savegame die je hebt geupload? Hoe plaast ik hem in de map? En hoe zie ik of de naam juist is? En ben ik dan klaar? Laat maar ik heb hem ik drukte alleen verkeerd. Echt heel erg bedankt summerbase en herrieM. >>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd... Gebruik voortaan even de EDIT-knop. <<<
Recommended Posts