Think Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een 360, maar ik zou graag online willen gaan spelen. Ik heb draadloos internetverbinding, heb ik dan nog altijd zo'n netwerkadapter nodig? netwerkadapter 80 euro is niet echt weinig. Bewerkt: 13 maart 2007 door Think Reageren
Jowx Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb een 360, maar ik zou graag online willen gaan spelen.Ik heb draadloos internetverbinding, heb ik dan nog altijd zo'n netwerkadapter nodig? netwerkadapter 80 euro is niet echt weinig. Helaas wel, er zit voor zover ik weet geen Wirelees Connector in de Xbox 360 ingebouwd. Anders had je ten slotte geen extra hardware nodig zodat het draadloos is, het is dus eigenlijk wel logisch. Dus als je een draadloze internet verbinding met je Xbox 360 wilt, is aanschaf van die Netwerkadapter nodig. Op de site van de Xbox 360 kan je lezen hoe je het moet instellen. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.