King Room Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hij is simpel maar ik heb mijn handtekening samengevoegd!! Ik had altijd tekst en dat heb ik een soort van signature van gemaakt!! Graag Rate, Comments, TIPS Niet al te hard, omdat hij heel simpel is Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ziet d'r wel vet uit man, lijk wel prof haha niet veel aangedaan maar toch nice! 8/10 omdat ik em orgineel vind Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Voor opzoekingwerk 5/10 voor de letters 6/10 dus jouw resultaat 8/10 Reageren
King Room Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Voor opzoekingwerk Wat is Opzoekingwerk? Bedankt vooor de rate misschien nog meer? Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 idd mooi gedaan, ziet er beter uit dan de tekst gewoon getypt ikzelf zou niet op het idee zijn gekomen btw verder niets op aan te merken want is niet bepaald om te raten qua talent dus eigenlijk zou ik hier geen cijfer voor kunnen geven maar ik geef je toch een 8 *door orginaliteit en je goed gebruikte fonts* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.