.Djanick Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 voordat er niemand meer op gaat reageren hier mijn rate render: mooi erin gestopt, nice gedaan met vanaf ongeveer de rug het laten wegvagen BG: lekker heldere BG gebruikt die ook bij je render past effect: mooi met het licht gespeeld zodat je pic nog helderder is geworden Font: je hebt je font mooi in je pic gezet, niet op de verkeerde plaats en niet te aanwezig Eindcijfer: 8 Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 bedankt man, eindelijk iemand die feed geeft nog andere mensen die zo aardig willen zijn? Reageren
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Damn sweet . Mooi gesmugde. Mooie effecten. Mooie text . Goeie simpele border die erbij past . 9.0 Reageren
Multi_ Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 bedankt man 8.5 gemiddeld vind ik toch aardig goed voor deze sig @ BigT: meestal gebruik ik voor elke sig die dikke border boven en onder behalve als dat echt niet past dus dan maar een simpele heh, haha Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Signature ziet er in het eerste opzicht goed uit. Mooie kleuren van de render gebruikt. De Border daarintegen, past er weer niet bij. De tekst moest ik naar zoeken, zo licht is het. Verdonker het van kleur, zodat het beter te lezen is. want Na een minuut dat ik het eindelijk zag, kon ik het niet lezen Punt : 6.4/10 Reageren
Multi_ Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Signature ziet er in het eerste opzicht goed uit. Mooie kleuren van de render gebruikt. De Border daarintegen, past er weer niet bij. De tekst moest ik naar zoeken, zo licht is het. Verdonker het van kleur, zodat het beter te lezen is. want Na een minuut dat ik het eindelijk zag, kon ik het niet lezen Punt : 6.4/10 sorry, ik kan tegen kritiek, maar dan moet het wel ergens op slaan als jij een minuut nodig hebt om een paar letters te lezen, zou ik toch naar de oogarts gaan en de border vind ik er goed bij passen, beter dan zo'n dikke remspoor als jij alleen blijft pissen over de font, dat die te licht volgens jou ogen zijn en je geeft daardoor de sig een 6.4, moet je toch echt even goed nadenken wat een SIG feeden is en niet de FONT feeden en daar een cijfer voor geven alvast bedankt voor in het vervolg gasjasma Reageren
BigM Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Signature ziet er in het eerste opzicht goed uit. Mooie kleuren van de render gebruikt. De Border daarintegen, past er weer niet bij. De tekst moest ik naar zoeken, zo licht is het. Verdonker het van kleur, zodat het beter te lezen is. want Na een minuut dat ik het eindelijk zag, kon ik het niet lezen Punt : 6.4/10 sorry, ik kan tegen kritiek, maar dan moet het wel ergens op slaan als jij een minuut nodig hebt om een paar letters te lezen, zou ik toch naar de oogarts gaan en de border vind ik er goed bij passen, beter dan zo'n dikke remspoor als jij alleen blijft pissen over de font, dat die te licht volgens jou ogen zijn en je geeft daardoor de sig een 6.4, moet je toch echt even goed nadenken wat een SIG feeden is en niet de FONT feeden en daar een cijfer voor geven alvast bedankt voor in het vervolg gasjasma Wat zijn we toch weer lief voor elkaar. . Mooie sig man. Ziet er goed uit met lekkere kleuren. En erg mooi ingebrusht. Vooral de belichte punt heb je erg mooi gebruikt om leuk je naam en dergelijke in te zetten. Dit spreekt me erg aan. Alleen links in de hoek vind ik minder. Daarom een 9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.