Zaloezie Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Mijn hele leven al speel ik de GTA-reeks, beginnend bij GTA1, eindigend bij San Andreas. Momenteel ben ik begonnen met het uitspelen van de hele reeks van begin naar einde. Hierbij neem ik notities, schrijf ik de bedoeling van missies op en noteer ik coördinaten van Power ups en Kill Frenzies. Ik merkte tijdens mijn zoektocht op het net dat de Kill Frenzies op WikiGTA nog niet zijn aangegeven. Graag had ik dan ook meegewerkt om de ontbrekende puzzelstukjes te leveren en de bestaande stukjes te controleren. Ik heb de officiële versies van GTA1, GTA London, GTA2, GTA3 Liberty, GTA4 Vice en GTA5 San Andreas. GTA1 en GTA London heb ik ook op Playstation. Als ik het goed verstaan heb, zijn jullie niet meer op zoek naar medewerkers, maar toch zou ik willen aandringen, gezien ik overtuigd ben dat ik degelijk materiaal kan leveren. Vele handen maken licht werk. Je kan me bereiken op mailadres en je kan wat van me lezen op >>> Door Dutchy3010: Reclame verwijderd...<<< Mvg, Zaloezie PS. Als jullie beslissen me niet te aanvaarden als medewerker, kan ik alsnog de ontbrekende Frenzies doormailen. Bewerkt: 14 maart 2007 door Dutchy3010 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Om te beginnen wil ik je graag welkom heten op ons forum en natuurlijk danken voor je aanbod ons te komen helpen bij WikiGTA. Maar je geeft het zelf al aan: we zijn op dit moment niet op zoek naar nieuwe medewerkers en kiezen daarbij sowieso altijd uit leden van dit forum die we al een tijd kennen en die op het forum al blijk hebben gegeven over een grondige GTA-kennis te beschikken. Hetgeen overigens niet wil zeggen dat ik jouw kennis in twijfel trek, maar we kennen je simpelweg niet. Dus ik vrees dat we geen gebruik kunnen en zullen maken van je diensten. Wat ook geldt voor je aanbod om je werk via de mail beschikbaar te stellen overigens, want we maken uitsluitend gebruik van ons eigen werk en niet van werk van derden. We kunnen er dus niet veel mee helaas. Ik heb overigens even je mailadres uit je post gehaald, want het gebruik hiervan is niet toegestaan. Reageren
White Gold Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Wat GTA-Sheep niet zei is dat je wel op een degelijke manier kan helpen. Je kan ze hier zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...0&start=990 Of je kan hier alles doorgeven: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...0&start=150 Mij lijkt de bovenste beter om alles door te geven. Zo draag je bij aan een beter WikiGTA en dus een betere wereld Greetz, WG. @Schaap Hieronder: Ik snap het . Bewerkt: 14 maart 2007 door White Gold Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Om nog heel even in te haken op de post van White Gold boven me: natuurlijk willen we graag tips horen om WikiGTA te verbeteren en hebben we ook een topic waar foutjes gemeld kunnen worden. Maar beide topics heb ik met opzet niet genoemd, omdat het natuurlijk niet de bedoeling is dat daar ineens een hele rij Kill Frenzies wordt gepost. Want daar zijn de topics niet voor bedoeld . Mijn antwoord was dus volledig gebaseerd op de post van de topicstarter en nogmaals: we hebben géén mogelijkheid het werk van anderen op WikiGTA te plaatsen..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.