BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Hoe kan je zien hoeveel MB je nog over hebt ? Aan je Hardeschijf Bewerkt: 14 maart 2007 door BigT
Nemean^inf Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Kan je misschien duidelijk wezen waar je het over hebt? Je hardeschijf? Dit forum? Je MP3? Je mobiel? Aan dit hebben we weinig
EXIT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ga naar deze computer. klik rechts op je hardeschijf en doe eigenschappen
Jericho Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb ff een vraagje aan jullie, ik had geen zin om een nieuw topic hier over te openen. Als je bv. nog maar 4 GB over hebt op je harde schijf, is er dan meer kans dat je Harde Schijf crasht? MVG, Jericho
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Tnx man. Darom is mijn comp zo langzaam geworde Hij is vol met games. Volgensmij word hij dan aleen maar langzamer. Bewerkt: 14 maart 2007 door BigT
Schno009 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hij word wél langzamer, alleen als je minder als 1 Gigabyte over hebt. Het werkt namelijk zo: Je computer probeert elk opgestart programma in je geheugen te proppen. Dat past (bijna) altijd NIET. Dan gaat de computer alle overige dingen naar de harde schijf kopieren. Als een soort 'uitbreidingsgeheugen'. Bij mij schrijft hij al snel een gig naar m'n hardescijf (ondanks mijn 2 gig intern geheugen). Stel dat je hardeschijf té vol is, dan gaat windows bepaalde programma's in de wachtrij zetten, zodat ze langzamer gaan werken. Houd deze regel aan: Zorg dat je Altijd ongeveer 1/5 deel van je hardeschijf leeg hebt!
Nuke[NL] Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Zorg dat je Altijd ongeveer 1/5 deel van je hardeschijf leeg hebt! Uhm, is dat niet een beetje veel. Als je dus een harde schijf van 500 GB hebt moet je 100 GB vrijhouden . Nee, hou gewoon altijd een paar GB over, 10 ofzo, maar echt niet 1/5 deel. Nuke[NL]
Schno009 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Het is maar een ruwe schatting hoor, ik houd ook niet 400 Gb van de 2TB over, maar voor een 80 Gig hd'tje klopt het wel aardig. Zorg er in ieder geval voor dat je nooit onder de 1 Gigabyte komt. EDIT: en daarbij... Als je je HD voor 4/5 deel vol hebt, dan zou ik snel naar een extra HD gaan kijken Bewerkt: 14 maart 2007 door schno009
The GamerII Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb nu nog 63GB van de 180 over, en hij is nu al vreselijk sloom. Dus het ligt gewoon aan je PC en niet dat je 1/5 deel moet overhebben van je PC
S-te-Fan Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het kan aan alles liggen, het hoeft niet aan je HD te liggen. Als je een computer een paar jaar hebt gebruikt, kun je hem het beste opnieuw installeren. Want meestal blijft er een heleboel troep achter op je pc, is het niet meer goed georderd, zit je register propvol met rotzooi enz...
GTA_XP Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Nou de mijne dan, ik heb mijn laptop drie keer in EEN maand opnieuw geinstalleerd om m sneller te werken
Preddy Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik denk dat we nu wel weten dat een computer langzamer wordt (met mogelijke vastlopers als gevolg) naarmate de HD voller raakt. Persoonlijke ervaringen ermee heeft iedereen wel een aangezien de vragen in dit topic volgens mij allemaal beantwoord zijn, sluit ik het topic maar voordat iedereen er op komt reageren. [ ], PM-bus staat open wanneer jij denkt dat het onterecht is.
Recommended Posts