Jump to content

GTA Cheat Sync

GTA-GAME

Recommended Posts

Ik heb ff gezocht voor je, en hier is de website van Cheatsync

Als je CheatDevice bedoelde, kijk dan ff hier

Je zet dingen op je PSP via een USB kabel, de rest staat hier wel ergens op het forum.

Groetjes, Mike :cya:

PS: Voor de mods, ik weet niet wat CheatSync is, heb alleen ff voor hem gezocht

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Delen op andere websites

je kan cheatsync en cheatdevice niet op nieuste firmwares spelen.

lcs cheatdevice (en ook cheatsync) kan t/m fw 2.6, vcs cheatdevice kan alleen op 1.5.

Je kan bijde ook spelen op een ''niet officiele firmware'' maar daar mocht op dit forum dacht ik niet gesproken worden (ook al is het legaal).

Delen op andere websites

wat is een cheat sync????

kan iemand mij dat uitlegge?

Cheatsync is een site met allerlij zelfgemaakte cheats die je via cheatdevice moet laden.

Over cheatdevice mag echter niet op dit forum worden gesproken (toch SummerBase ;) ) en kan ik je hier niet verder mee helpen, maar je hebt in ieder geval antwoord op je vraag.

Delen op andere websites

Over cheatdevice mag echter niet op dit forum worden gesproken (toch SummerBase ;) ) en kan ik je hier niet verder mee helpen, maar je hebt in ieder geval antwoord op je vraag.

Nou er is niks op tegen om dingen over de Cheatdevice te bespreken, maar het verkrijgen van Cheatdevice moet voor de meesten via het downgraden van de PlayStation Portable, en dát is dus illegaal, en dát is dus in strijd met de regels van GTAForum.nl. ;)

Delen op andere websites

Nou er is niks op tegen om dingen over de Cheatdevice te bespreken, maar het verkrijgen van Cheatdevice moet voor de meesten via het downgraden van de PlayStation Portable, en dát is dus illegaal, en dát is dus in strijd met de regels van GTAForum.nl. ;)

Echt bedankt voor de uitleg nu snap ik hoe ik het moet doen dank jullie wel;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...