Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 heeft iemand een 100%savegame voor GTA SA trilogie xbox of een link geven alvast bedankt. ps:ik heb xploder cheat save voor xbox. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 heeft iemand een 100%savegame voor GTA SA trilogie xbox of een link geven alvast bedankt.ps:ik heb xploder cheat save voor xbox. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er voor de Xbox savegames op het internet te vinden zijn. Ik heb wel even voor je gezocht, maar ik stuitte op helemaal niets. Kan je ook niet met een kabel, een 100% savegame van de pc downloaden naar de harde schijf van je Xbox? Ik las zoiets op een forum, maar ik weet niet of het wil aangezien ik er niet bekend mee ben. In ieder geval, ik denk niet dat er ergens een 100% savegame voor de Xbox op het internet staat, althans, ik kon er geen vinden. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 heeft iemand een 100%savegame voor GTA SA trilogie xbox of een link geven alvast bedankt.ps:ik heb xploder cheat save voor xbox. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er voor de Xbox savegames op het internet te vinden zijn. Ik heb wel even voor je gezocht, maar ik stuitte op helemaal niets. Kan je ook niet met een kabel, een 100% savegame van de pc downloaden naar de harde schijf van je Xbox? Ik las zoiets op een forum, maar ik weet niet of het wil aangezien ik er niet bekend mee ben. In ieder geval, ik denk niet dat er ergens een 100% savegame voor de Xbox op het internet staat, althans, ik kon er geen vinden. dat is jammer maar tog bedankt dat je gezocht hebt Reageren
Preddy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik weet niet of het werkt, maar misschien dat de saves op deze pagina uitkomst bieden? Helemaal onderaan staat een Xbox 100% savedgame voor de Europese versie van de game, alleen weet ik niet geheel zeker of je die op je Xbox kan zetten met de cheatdisc die jij gebruikt. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik weet niet of het werkt, maar misschien dat de saves op deze pagina uitkomst bieden? Helemaal onderaan staat een Xbox 100% savedgame voor de Europese versie van de game, alleen weet ik niet geheel zeker of je die op je Xbox kan zetten met de cheatdisc die jij gebruikt. nee heb ik al geprobeert en ook andere sites maar gaat aleen bij GTA3+VC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.