Puma Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ey.. Ik wou dus een Ferrari wallpaper en nadat ik niet echt een mooie kon vinden ging ik er zelf een maken (niet dat het echt een wallpaper-formaat is geworden maarja).. Ik ben er echt trots op, en misschien komt dit een beetje opschepperig over, maar ik vind het resultaat echt supervet geworden!!! <PaintShopPro> Een rate zou fijn zijn ! PWC, Grtz Puma. Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 zieke shit!! ik heb geen idee wat je gedaan hebt maar het is een geweldig resultaat!! kan je misschien de echte foto ook posten? dan kan ik kijken wat je eraan veranderd hebt 10/10 (en dat geef ik niet vaak ) Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hier is de originele: Ik heb het plaatje eerst nog een keer geopend, toen heb ik 'm zwart-wit gemaakt, het witte weggehaald en dat weer over het echte plaatje gegooid. Toen nog wat verzacht enzo, en dat was het resultaat. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- En hier is nog een DodgeViper, beetje dezelfde 'techniek' gebruikt maar nog wat 'effecten' toegevoegd.. <1248x1024> PWC, Grtz Puma. Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 * Ik vond het niet nodig om voor die tweede wallpaper een topic aan te maken, dus heb ik 'm hier gepost, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als iemand er ook even een (kleine) rate aan zou geven.. PWC, Grtz Puma. Reageren
Puma Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Nogmaals, ik zou het dus erg waarderen als iemand ook over die twééde een rate zou geven.. (die Dodge Viper dus) Reageren
Achille Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Sorry maar ik vind het er niet uitzien enigste wat je hebt gedaan is het geheel een beetje donkerder geworden, ook is die dodge render van zeer slechte kwaliteit. Sja wat nog meer te zeggen een 5.5 voor de moeite Edit: en je hoeft ook niet 3 keer te posten voordat er een reactie komt.. dat heet SPAM Bewerkt: 15 maart 2007 door Achille Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 ik ben het eerlijk gezegd met achille eens. het leek wel een mooi plaatje maar veel heb je er helemaal niet aan gedaan, zo`n plaatje kan je binnen 2 minuten maken lijkt mij volg wat meer tuts voor auto`s zou ik zeggen 6, lager geef ik niet Reageren
Multi_ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 de dodge viper vind ik wat minder, je kon beter het sharpen weglaten en het effect dat die kartels geeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.