Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey.. Ik wou dus een Ferrari wallpaper en nadat ik niet echt een mooie kon vinden ging ik er zelf een maken (niet dat het echt een wallpaper-formaat is geworden maarja).. Ik ben er echt trots op, en misschien komt dit een beetje opschepperig over, maar ik vind het resultaat echt supervet geworden!!!

afbeelding3yn1.jpg

<PaintShopPro>

Een rate zou fijn zijn :)!

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:

zieke shit!!

ik heb geen idee wat je gedaan hebt maar het is een geweldig resultaat!!

kan je misschien de echte foto ook posten? dan kan ik kijken wat je eraan veranderd hebt ^_^

10/10 (en dat geef ik niet vaak ;) )

Geplaatst:

Hier is de originele:

Ferrari%20Superamerica%203.jpg

Ik heb het plaatje eerst nog een keer geopend, toen heb ik 'm zwart-wit gemaakt, het witte weggehaald en dat weer over het echte plaatje gegooid. Toen nog wat verzacht enzo, en dat was het resultaat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En hier is nog een DodgeViper, beetje dezelfde 'techniek' gebruikt maar nog wat 'effecten' toegevoegd..

dodgeviper2tn0.jpg

<1248x1024>

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:

*

Ik vond het niet nodig om voor die tweede wallpaper een topic aan te maken, dus heb ik 'm hier gepost, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als iemand er ook even een (kleine) rate aan zou geven..

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar ik vind het er niet uitzien enigste wat je hebt gedaan is het geheel een beetje donkerder geworden, ook is die dodge render van zeer slechte kwaliteit. Sja wat nog meer te zeggen een 5.5 voor de moeite

Edit: en je hoeft ook niet 3 keer te posten voordat er een reactie komt.. dat heet SPAM

Bewerkt: door Achille
Geplaatst:

ik ben het eerlijk gezegd met achille eens. het leek wel een mooi plaatje maar veel heb je er helemaal niet aan gedaan, zo`n plaatje kan je binnen 2 minuten maken lijkt mij

volg wat meer tuts voor auto`s zou ik zeggen :)

6, lager geef ik niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...