Kismo Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hallo allemaal, Ten eerste even voorstellen, Ik ben Nick 15 jaar oud en ik Photoshop sinds 4 dagen ben er hellemaal aan verslaafd geraakt haha Ik laat hier even mijn plaatjes zien die ik allemaal tot nu toe heb gemaakt ik zet ze op volgorde van mijn eerste tot mijn laatse en mischien zouden jullie wat tips/hints kunnen geven om mijn photoshopping te verbeteren Groetjes, Kismo PS, Ik zag ook dat er een GIZMO was op het forum, sorry voor mijn naam zag het te laat en het komt van mijn hond af die heeft Kismo. Reageren
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 de eerste tip die ik aan elke beginner geef is: volg tutorials, daar leer je echt van want nu lijkt het nog nergens naar, maar als je tutorials volgt begin het te leren wat je allemaal kan enzo, ik feed wel al je sigs in een keer ze zijn allemaal veel te simpel maarja je doet et ook pas 2 dagen de meeste van je sigs zijn gewoon: plaatje plakken en tekst erop ik ga je geen cijfer geven, dat begrijp je vast wel dus mijn advies: volg tutorials Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 .. en welkom op het forum xD!! Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 .. en welkom op het forum xD!! Zou je dit soort posts gewoon achterwege willen laten, het heeft namelijk niks met het topic te maken. Zulke dingen kun je wel via PB melden. In dit topic rate je zijn/haar creaties en of geef je tips. Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg maar dit is gewoon slecht kwaliteit. De renders zijn slecht. De BG is slecht. De Text is slecht. 4.0 voor allemaal , Sorry Er bestaat maar 1 tip voor jou . Hier klikken >>> Door .Levi.: Nog enige tips voor deze 4 dagen in bezit Photoshopper??? Je kunt wel zeggen dat alles slecht is maar vertel ook wat hij/zij misschien beter kunt doen. Dus niet al te simpel naar tutorials wijzen.<<< Bewerkt: 14 maart 2007 door .Levi. Reageren
Kismo Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg maar dit is gewoon slecht kwaliteit.De renders zijn slecht. De BG is slecht. De Text is slecht. 4.0 voor allemaal , Sorry Er bestaat maar 1 tip voor jou . Hier klikken >>> Door .Levi.: Nog enige tips voor deze 4 dagen in bezit Photoshopper??? Je kunt wel zeggen dat alles slecht is maar vertel ook wat hij/zij misschien beter kunt doen. Dus niet al te simpel naar tutorials wijzen.<<< Hey BigT Critiek kan ik we verdragen maar mensen die zo laag zijn die niej eens een tip of iets anders kunne zeggen erover die mensen geef ik qua gedrag een 4.0 sorry Bedankt levi dat jij het wel met me eens bent. Iedereen verdient een kans lijkt mij en zo slecht is een 4.0 ook weer niet als je kijtk dat ik pas 9 plaatjes heb gemaakt in heel me leven 4 dagen pas bezig goed lezen BigT. Greets ~ Bewerkt: 14 maart 2007 door Kismo Reageren
Kismo Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Oke ik heb weer wat zitten photoshoppe en met wat hulp van Multi (dank daarbij) Hoop ik dat ik nu wat mooiere heb gemaakt.. Vertel me of er al bvooruitgang in zit en wat ik nog beter zou kunnen doen AJB. Bedankt alvast Greets Kismo PS. Ik vond het niet nodig om hier voor een nieuwe Topic aan te maken dus heb ik het gewoon bij mijn oude gedaan.. Reageren
BigT Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Als je mijn bericht goed leest kan je er zelf al tips uit halen. De renders De BG en De Text kan je veel beter doen. Die laatste is wel mooi. Probeer je lettertype niet al te pixel achtig te maken. Dit komt omdat je ze dan te groot maakt. 1e plaatje 7.6 (betere render) Maar als je je renders uitknipt en je bent klaar , clear dan alles wat om de render is. Hier is een mooie tut van levi. Dan krijg je nog mooiere renders. Omdat als je goed kijkt zie je nog een paar pixels van de BG van je render. (maar niet bij de plaatje met lil john die is gewoon goed) De 2de plaatje is ook mooi. Ook goede render. Aleen kon je de achtergrond meer met rood enzo doen. En probeer brush of smugde te gebruiken. Dat staat ook heel mooi. 7.0 Bewerkt: 15 maart 2007 door BigT Reageren
Kismo Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Heb er net weer een gemaakt en ik ben er best trots op.. Dit keer zonder hulp... Rate ff als jullie willen . Reageren
Multi_ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 ziet er al veel beter uit dan je vorige maar ik vind je background te simpel gedaan en je moet nooit je render laten verdwijnen in je background (mijn advies) blijf tutorials volgen! Reageren
Kismo Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heej jongens ik heb weer een nieuwe gemaakt vaarvan ik zelf vind dta het de beste is tot nu toe.. alleen jammer dat de kleuren niet zooo zijn gelukt maar maakt opzich niet uit ik heb er (voor mij) nieuwe effecten in los gelaten en opzich vind ik hem best mooi Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heej jongens ik heb weer een nieuwe gemaakt vaarvan ik zelf vind dta het de beste is tot nu toe.. alleen jammer dat de kleuren niet zooo zijn gelukt maar maakt opzich niet uit ik heb er (voor mij) nieuwe effecten in los gelaten en opzich vind ik hem best mooi hij is al veel mooier dan je eerste maar je kon beter je render niet bewerken ik zie dat je probeerde te brushen, dat is niet zo goed gelukt bekijk die tutorial van mij nog een keertje, dan zie je wat ik doe bij die brush veel succes ermee! Reageren
BigT Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heej jongens ik heb weer een nieuwe gemaakt vaarvan ik zelf vind dta het de beste is tot nu toe.. alleen jammer dat de kleuren niet zooo zijn gelukt maar maakt opzich niet uit ik heb er (voor mij) nieuwe effecten in los gelaten en opzich vind ik hem best mooi Wel veel beter maar probeer een beetje met de kleuren van je render te werken. Probeer ook met filters en smugde te spelen. En overlay etc 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.