NiPer Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hallo, ik heb inmiddels 69 van de 70 unique stunt bonusses gedaan, maar de laatste die ik wil doen (Stunt 64 op wikigta) wil maar niet lukken:S ik snap echt niet hoe het komt, want in een andere save game waar ik nog maar 1 of 2 USB's heb gedaan daar lukt het me in één keer en daar doe ik hem hetzelfde als anders. Het lijkt mij ook sterk dat ik deze al eens eerder heb gedaan, want voor de rest kan ik me elke stunt herinneren dat er "Unique Stunt Bonus complete" stond. Weet iemand toevallig of je kan zien welke je nog moet doen voor alle zekerheid?? want anders blijf ik de stunt eindeloos proberen terwijl ik misschien wel met de verkeerde bezig ben (ohja, ik heb voor alle zekerheid al de andere stunts nogmaals gedaan. En na dit gedaan te hebben blijkt het nog steeds dat ik deze allemaal heb gedaan.... Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik weet niet of je het spel op de PC hebt of voor de PS2, maar als je het voor de PC hebt is er wel een programma waarmee je kunt kijken welke Unique stunt bonusses je nog nodig hebt. Dit programma heet 'SAMA', San Andreas Mission Analyser. Ik heb hem hieronder gezet, en het werkt erg simpel laad de savegame in en je hebt direct een kaart met de plekken van de Unique stunt bonusses. Mochten over dit programma nog vragen zijn? Dan hoor ik dat uiteraard graag. Sama.rar En dan even over de Unique stunt bonusses die jij nog moet behalen. Je moet in Los Santos deze USB behalen, waar je in het storm kanaal snelheid op moet bouwen. Neem een grote aanloop, en zorg dat je over de schans zo het parkje in springt. Op 'deze' screen kun je zien welke schans ik bedoel. Echter zul je zo'n traag beeld krijgen en dan zul je hem wel halen, mocht dit ook niet het geval zijn? Dan hoor ik het graag, want dan ga ik een filmpje voor je zoeken of maken, als ik die niet kan vinden. Ik wens je in ieder geval succes! Reageren
NiPer Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Oke, ja k heb t op de pc... en ja, ik krijg ook elke keer wel zo'n traag beeld, maar heb dus nog nooit daar ( behalve met andere save game) te horen gekregen dat ik deze stunt gehaald had... maar in ieder geval bedankt voor die San Andreas misson analyzer ik zal deze zo uit proberen groetjes Ik weet niet of je het spel op de PC hebt of voor de PS2, maar als je het voor de PC hebt is er wel een programma waarmee je kunt kijken welke Unique stunt bonusses je nog nodig hebt. Dit programma heet 'SAMA', San Andreas Mission Analyser. Ik heb hem hieronder gezet, en het werkt erg simpel laad de savegame in en je hebt direct een kaart met de plekken van de Unique stunt bonusses. Mochten over dit programma nog vragen zijn? Dan hoor ik dat uiteraard graag.Sama.rar En dan even over de Unique stunt bonusses die jij nog moet behalen. Je moet in Los Santos deze USB behalen, waar je in het storm kanaal snelheid op moet bouwen. Neem een grote aanloop, en zorg dat je over de schans zo het parkje in springt. Op 'deze' screen kun je zien welke schans ik bedoel. Echter zul je zo'n traag beeld krijgen en dan zul je hem wel halen, mocht dit ook niet het geval zijn? Dan hoor ik het graag, want dan ga ik een filmpje voor je zoeken of maken, als ik die niet kan vinden. Ik wens je in ieder geval succes! hmm, erg apart, heb dat bestandje ff geraadpleegd en er staat dat ik stunt 48 nog moet doen.. maarja, das alleen maar mooi want dan hoef ik niet verder te zoeken... Vind het alleen raar omdat ik vrijwel zeker weet dat ik die tot 2 keer toe heb gedaan... en weet ook zeker dat er een keer stond dat ik m gehaald heb... maar in ieder geval bedankt voor dat bestand, is erg nuttig! Groetjes, Niki >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Sorry voor de dubbelpost, had t in eerste instantie niet door, maar drukte gewoon op reply, alleen dat was denk k de reply van een andere post... kzag namelijk in het tekstvenster allemaal tekst staan, maar ik had deze tekst wel allemaal gedelete.. Mijn oprechte excuses in ieder geval!! >>> Door Dutchy3010: Niet slim om dan opnieuw te dubbelposten... Opnieuw samengevoegd.<<< ohh hehe, sorry, ksnapte t dubbelposten niet helemaal... k dacht eerst dat dat was dat je dan hetzelfde als eerste zei zegmaar, maar snap nu idd wel dat het is als je een nieuw venster zegmaar ziet verschijnen.... niet bijster slim inderdaad Bewerkt: 14 maart 2007 door NiPer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.