DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Hier mijn allernieuwste cover, heb er verrekte lang aan zitten werken en hij is (vind ik zef) dan ook errug vet geworden.. Rates? Klik hier voor het orgineel.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik vind de achtergrond echt heel mooi, ook leuke waar je het lijf vandaan hheb. Text is ook goed gedaan, niet te opvallend gwooon rustig. -Enige minpuntje vind ik Eminem zelf (ze hoofd) die een beetje vaag met ze hoofd kijkt. Offtopic : leuk album trouwens Reageren
BigT Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb die film zelf ook gezien xD. Over die wapon dealer. Maar dats in een andere taal. Maar zag gelijk al dat die hoofd van eminem erin was geplakt. Verder is hij wel mooi . KUTGW. 8,0 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Wat ik zeker goed vindt is dat je de schaduw van zijn hoofd nog precies gelijk hebt laten lopen met de schaduw van zijn pak. Ook vindt ik dat vliegtuig/radar achtige ding rechtsbovenin in de achtergrond ook wel mooi. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik reageer bijna nooit op een design, maar als ik reageer is het meestal omdat ik het design erg mooi vind. Ook ditmaal is dit het geval, omdat het bijna een echte cover zou kunnen zijn. Ik zeg bijna, omdat er één punt van verbetering is. Zoals hierboven al is opgemerkt valt het namelijk nogal op dat het hoofd van Eminem erin is geplakt. Als je dat zou verbeteren is de cover naar mijn mening niet van echt te onderscheiden. De tekst is goed, het kleurgebruik perfect en je hebt de complete cover keurig opgevuld. Ondanks het feit dat er redelijk veel in de cover staat wordt de aandacht toch eerst getrokken naar Eminem, wat ik knap gedaan vind. Het vormt verder een mooi geheel en ik heb er dan ook echt weinig op aan te merken. Het enige minpuntje blijft het ingeplakte hoofd van Eminem. Hopelijk kun je daar nog iets aan doen, maar op het moment vind ik je design toch nog een 8.3/10 waard. Erg knap gedaan, DaddyPimp. Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Cool, ik geef je een ...Hmm een 9/10 Goede kunst zeker met dat plakken en knippen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Bedankt voor alle ratings mensen! Vooral jij Nandro! Het hoofd zie ik nu ook dat de lichtval nog niet helemaal goed is dus dat ga ik nog veranderen.. Nogmaals bedankt! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Niemand een rating?? Heb er erg lang aan gewerkt dus ik wil ook wel wat ratings.. Reageren
Lord of War Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Dit is wat ik noem een zwaaaar relaxte mixtape, Pimp! Ik heb zelf al wat covers gemaakt maar deze is maar er toch wel eentje. Nu even terzake. Het logo van The Re-Up vind ik perfect in je cover geplaatst, hij is dan ook mooi ingeblend. De vliegtuigen die je in de achtergrond hebt verwerkt passen ook héél goed bij je normale achtergrond. De kleuren passen ook wel bij je achtergrond, een beetje oud en 'roestachtig'. Er is eigenlijk maar één ding die me stoort en dat is het hoofd van Eminem. Z'n hoofd is wat te licht in verhouding met de andere kleuren. Het is dan ook goed te zien dat je het hoofd er hebt in geplaatst. Ik zou er eens met de Buring Tool ofzo overgaan. Em's hoofd is waarschijnlijk ook wat te klein in verhouding met de rest van z'n lichaam. Ik zou het hoofd van Em en van N. Cage even vergelijken van grootte, ik kan me altijd wel eens vergissen. 90% - Op deze cover mag je wel trots zijn hoor, DaddyPimp! Zoals ik al zei, ik vind dit wel een uitblinkertje van alle covers die ik al heb gezien en gemaakt. Gefeleciteerd met je punt, DP! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Bedankt voor de (uitgebreide) rate Low Nog meer rates?? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik vind hem echt lauw man. Die achtergrond omin erg. Als Em een covermaker nodig heb moet ie jou bellen ! De tekst is ook goed Op deze cover zie je goed dat het over Eminem gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.