Jump to content

filmpje veranderen en playerposion aanpassen

Recommended Posts

Geplaatst:

he, ik heb een vraag, hoe kan ik het volgende het beste doen:

* in het begin moeten alleen het filmpje verandert worden, dus er komt alleen een fragment in vc dat tommie land met het vliegtuig in vc

*vervolgens moet de speler beginnen bij de vliegvelds buis (zon buis die naar een vliegtuig gaat

*en is er een mogelukheid om filmpjes te veranderen in een andere filmpje (dat je zelf hebt gemaakt)

a.v.b (alvast bedankt)

Tim

Geplaatst:

Die film fragmenten zijn cutscenes, en het enige wat je vanuit scm modding kunt doen is om hele cutscene's weg te laten. Knippen, wijzigen en toevoegen aan bestaande cut-scenes is helaas niet mogelijk. Alleen R* beschikt over de daarvoor benodigde software. De Modding-scene heeft deze helaas (nog) niet..

Je kunt wel scene's naspelen vanuit de scm. Dan moet je elke actor movement apart programeren, en wachten tot ie klaar is en dan eenvolgende beweging. enz enz.

Dit is echter alleen weggelegt voor de heel erg ervaren scm modders.

Ik ben nog steeds bezig met zo'n scene voor mijn volgende marina carpark mod, waarin ook verschillende nieuwe missies komen. Het werk daaraan ligt op het moment echter stil, omdat we druk bezig zijn nieuwe tooling te maken, om straks SA op de PC te kunnen modden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...