QuiNn Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Type - Signature + avatar Stijl - Leger stijl! Grootte - 100*100 voor mijn avater en de signature .. nah daar zijn jullie beter in! wat een normale lengte is. Afbeelding - Tekst - -oRgeNyzZ[?] Rand - hmm een randje van 1 mm eng raag goudkleurig;) Kleuren - Woestijnkleurig zoals dat plaatje lijkt me heel mij ! Render - Sorry jongen's dat kan ik niet echt en snap ik ook niet Extra - Kunnen jullie een bewegend zand effect toevoegen? Nouja bedankt en als er iets tegen zit of wat niet lukt zeg het dan maar!!! >>> Door .Levi.: Topictitel voortaan volgens de regels dus als je een signature en een avatar wilt, dan op de manier zoals het nu is. Bij Type hoort dus ook Avatar te staan. Ik heb dit nu allemaal even voor je gedaan, gelieve de volgende keer hier wel aan denken;).<<< Bewerkt: 14 maart 2007 door RonaldVC
Multi_ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) laat mij die klus maar klaren als ik em af heb edit ik dit bericht wel ik had alleen dat over dat zandkleurige niet gelezen maar het goude randje heb je hopelijk ben je d'r blij mee: o sorry, vergeten te editen: ik weet niet hoe ik dat andere bericht verwijder .. >>> Door .Levi.: Post samengevoegd.<<< Bewerkt: 15 maart 2007 door .Levi.
Recommended Posts