GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 heeft er iemand bij badlands missie van tempenny een tip is het handig als ik gwoon met een bazoeka op gaat schieten? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Je moet neit een vraag plaatsen waar een vraag staat over de missie Ceaser Vialpando Maak voortaan een nieuw topic aan. >>> Door Dutchy3010: Wil je je moderator-commentaren aub voor je houden?<<< Je kan beter gwn met een motor achter hem aan en schieten. Want je moet een foto maken van het dode lichaam en ik weet neit als je dan zo goed een foto kan maken Bewerkt: 14 maart 2007 door Gunit-Soldier Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 okeej srry voor het verkeerde topic ik had me muis te recht >>> Door Dutchy3010: Afgesplitst... <<< Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het beste kan je bij de ammu nation een wapen kopen waarmee je kan schieten terwijl je op de motor zit bv een Tec-9 of een Micro-MP5. En dan de auto van de snitch gewoon kapot schieten. Op een gegeven moment sprint de snitch uit de auto en kan je hem vrij makkelijk vermoorden. Daarna een foto van hem maken en die naar de drop off brengen. Veel succes Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 heeft er iemand bij badlands missie van tempenny een tip is het handig als ik gwoon met een bazoeka op gaat schieten? Het gaat wel met een bazooka, je moet alleen weten hoe dat je het moet doen ... Neem een (Heat Seeking) Rocket Launcher en spring op de Sanchez. Rij de berg op. Als je bijna bij de hut bent zet je Sanchez op een veilige afstand tegen een boom. Neem je RPG en richt op de ingang van de hut. Schiet. Door de schok zijn zowel de Snitch als zijn bodyguards dood en kan je rustig naar binnen gaan om het lijk te fotograferen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.