the Coke dealer Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik zit bij de laatste missie maar de magneet pakt geen dingen op hoe kan dat? Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Je bedoelt neem ik aan de missie New Model Army. En daar kun je met de helicopter niets oppakken? Om iets op te pakken, moet je er echt recht boven gaan zweven, desnoods ga je er met je heli op landen, want het lijkt me stug dat hij echt niets op kan pakken. Als je het op de computer hebt kan het zijn doordat je mods (verkeerd) heb geïnstalleerd. Die mods zou je dan kunnen verwijderen, en het dan opnieuw proberen. Je spel opnieuw installeren kan dan natuurlijk ook, maar maak dan voor de zekerheid een back-up van je savegame (Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files). Voor overige dingen over deze missie kun je hier kijken. Reageren
the Coke dealer Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Je bedoelt neem ik aan de missie New Model Army. En daar kun je met de helicopter niets oppakken?Om iets op te pakken, moet je er echt recht boven gaan zweven, desnoods ga je er met je heli op landen, want het lijkt me stug dat hij echt niets op kan pakken. Als je het op de computer hebt kan het zijn doordat je mods (verkeerd) heb geïnstalleerd. Die mods zou je dan kunnen verwijderen, en het dan opnieuw proberen. Je spel opnieuw installeren kan dan natuurlijk ook, maar maak dan voor de zekerheid een back-up van je savegame (Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files). Voor overige dingen over deze missie kun je hier kijken. ik weet egt nie wat er mis is ik gebruik geen mods geen trainers alleen heel afentoe eeen cheat Reageren
Bling Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Je moet natuurlijk wel eerst op de toets drukken die de magneet activeert. Dit is (in mijn geval) de "rechter shift". Op het moment dat je boven het object vliegt dat je op wilt pakken, moet je dus op deze toets drukken. Je zult zien dat de magneet dan wel werkt. P.S. Bij het loslaten van een object werkt het trouwens gewoon hetzelfde. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Je bedoelt neem ik aan de missie New Model Army. En daar kun je met de helicopter niets oppakken?Om iets op te pakken, moet je er echt recht boven gaan zweven, desnoods ga je er met je heli op landen, want het lijkt me stug dat hij echt niets op kan pakken. Als je het op de computer hebt kan het zijn doordat je mods (verkeerd) heb geïnstalleerd. Die mods zou je dan kunnen verwijderen, en het dan opnieuw proberen. Je spel opnieuw installeren kan dan natuurlijk ook, maar maak dan voor de zekerheid een back-up van je savegame (Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files). Voor overige dingen over deze missie kun je hier kijken. ik weet egt nie wat er mis is ik gebruik geen mods geen trainers alleen heel afentoe eeen cheat Je moet natuurlijk wel op een toets drukken om een voorwerp te pakken, mocht je daar nog niet achter zijn. Bij mij is dit de 'RCTRL' toets, ik weet eerlijk gezegd niet meer of dit de standaard toets is. Probeer in ieder geval alles even uit en kijk bij je 'controller setup' onder het kopje 'vehicle control' of overal een toets bij staat. Bij mij was het het zoals ik al zei de 'RCTRL', oftewel de 'horn toets'. Reageren
the Coke dealer Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 bij mij is toeteren caps lock dus ik zal es kijkun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.