Jump to content

sorry dat ik het hier neer zet(update nvidia)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik mil mijn nvidia videokaart updaten, en heb gehoord dat dat ergens gratis kan, maar waar en wl je me dan ff uitleg geven hoe ik die moet updaten?

alvast bedankt

ik heb dus ee nvidia geforce2 mx/mx 400(64 mb geheugen of zoiets)

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even voor je gezocht op de pagina van nvidia en heb hier de pagina gevonden waar je je drivers als je nog niet de laatste versies hebt kunt up daten.

Veel s6 iig. Ik hoop dat dit is wat je zoekt

Bewerkt: door Mirrrr
Geplaatst:

Jij hebt het waarschijnlijk over 'Omega drivers'. Zo'n 'drivers' kun je downloaden op een officiëele site van je videokaart. Die 'omega drivers' zijn inderdaad dingen die je gratis kan downloaden waarbij je je videokaart upgrade. Hier kan jij je 'drivers' upgraden. Je hebt op die pagina een kolom waarbij je keuze's moet maken. Kies de mogelijkheden die bij jou voor toepassing zijn. Druk dan op de button 'Go' en dan zie je wel wat je moet doen.

Ik zou een grotere uitleg willen geven, alleen heb ik geen Nvidia-videokaart en kan daardoor geen drivers downloaden. Maar hopelijk heb je geen uitleg nodig, anders vraag je het nogmaar eens in dit topic.

Veel succes! :)

Geplaatst:
Jij hebt het waarschijnlijk over 'Omega drivers'. Zo'n 'drivers' kun je downloaden op een officiëele site van je videokaart. Die 'omega drivers' zijn inderdaad dingen die je gratis kan downloaden waarbij je je videokaart upgrade. Hier kan jij je 'drivers' upgraden. Je hebt op die pagina een kolom waarbij je keuze's moet maken. Kies de mogelijkheden die bij jou voor toepassing zijn. Druk dan op de button 'Go' en dan zie je wel wat je moet doen.

Ik zou een grotere uitleg willen geven, alleen heb ik geen Nvidia-videokaart en kan daardoor geen drivers downloaden. Maar hopelijk heb je geen uitleg nodig, anders vraag je het nogmaar eens in dit topic.

Veel succes! :)

mm hier snap ik dus niks van he, hoe weet ik dan welke ik moet kiezen bij de eerte stap? ik ben echt een leek op grond van computer technologie en zulkze progammas)

Geplaatst:

Je moet in het rijtje 'start here' kijken.

Dan eentje aanklikken waar het in moet staan, en dan kom je zo wel verder ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...