Jump to content

Radio Es. Vs BigM

Recommended Posts

Geplaatst:

Radio Es. vs ?

Onderwerp: Assasin's Creed

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Mag je zelf weten

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m.

Extra: Ik ben een beginner, dit is mijn 2e battle.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel :klap:

battlecs2.jpg

Zoals je ziet kan ik er ook nog niks van ;).

Bewerkt: door BigM

Ok dan kunnen we gaan battl'en!:

BigM:

battlecs2mo9.jpg

Radio Es.:

sigassasinsklaarfg9.png

jammer dat je afmetingen niet juist zijn, maar dat maakt nou ook niet zo veel uit...

Zou een admin de topic-titel kunnen veranderen?

>>> Door .Levi.: Dat doen de Graphics Moderators wel. ;)<<<

Bewerkt: door .Levi.

Ja sorry. Ik hoopte dat je er overheen zou kijken:P. Maar zo te zien gaat dit een lastige battle voor me worden :{:dans: .

>>> Door .Levi.: Voortaan dit soort posts via pb, zo blijft het topic schoon.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

zal ik maar beginnen dan?

BigM:

je hebt je render goed verwerkt in de background, nice effect

het is een goed geheel, bijna niets aan op te merken

het dichtbij-verweg/detail-vaag vind ik dat je dat goed hebt aangepast

diepte is daardoor heel goed gecreeerd

2 dingen wat ik minder mooi vond, je font, ik vind fonts op renders nooit mooi staan

en bij z'n duim heb je een soort van brush gedaan wat ik niet mooi vind

Radio Es.:

je hebt een simpele maar toch mooie background gemaakt met een brush zo te zien

ik vind jou sig alleen geen mooi geheel, de kleuren passen niet bij elkaar

en de rode kleur font past al helemaal niet bij de sig

de assassin's creed font staat er goed bij (op het 'creed' na dan)

maar de andere font met jou naam totaal niet, die kon je beter weglaten

ik vind de sig van jou veelste simpel en het lijkt wel alsof je render is uitgerekt

kortom: mijn stem gaat naar BigM en niet doen alsof je niet kan designen :schater:

Geplaatst: