Jump to content

Radio Es. Vs BigM

Recommended Posts

Geplaatst:

Radio Es. vs ?

Onderwerp: Assasin's Creed

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Mag je zelf weten

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m.

Extra: Ik ben een beginner, dit is mijn 2e battle.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel :klap:

battlecs2.jpg

Zoals je ziet kan ik er ook nog niks van ;).

Bewerkt: door BigM

Ok dan kunnen we gaan battl'en!:

BigM:

battlecs2mo9.jpg

Radio Es.:

sigassasinsklaarfg9.png

jammer dat je afmetingen niet juist zijn, maar dat maakt nou ook niet zo veel uit...

Zou een admin de topic-titel kunnen veranderen?

>>> Door .Levi.: Dat doen de Graphics Moderators wel. ;)<<<

Bewerkt: door .Levi.

Ja sorry. Ik hoopte dat je er overheen zou kijken:P. Maar zo te zien gaat dit een lastige battle voor me worden :{:dans: .

>>> Door .Levi.: Voortaan dit soort posts via pb, zo blijft het topic schoon.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

zal ik maar beginnen dan?

BigM:

je hebt je render goed verwerkt in de background, nice effect

het is een goed geheel, bijna niets aan op te merken

het dichtbij-verweg/detail-vaag vind ik dat je dat goed hebt aangepast

diepte is daardoor heel goed gecreeerd

2 dingen wat ik minder mooi vond, je font, ik vind fonts op renders nooit mooi staan

en bij z'n duim heb je een soort van brush gedaan wat ik niet mooi vind

Radio Es.:

je hebt een simpele maar toch mooie background gemaakt met een brush zo te zien

ik vind jou sig alleen geen mooi geheel, de kleuren passen niet bij elkaar

en de rode kleur font past al helemaal niet bij de sig

de assassin's creed font staat er goed bij (op het 'creed' na dan)

maar de andere font met jou naam totaal niet, die kon je beter weglaten

ik vind de sig van jou veelste simpel en het lijkt wel alsof je render is uitgerekt

kortom: mijn stem gaat naar BigM en niet doen alsof je niet kan designen :schater:

Geplaatst:

Mijn stem gaat uit naar BigM, de reden hiervan is omdat zijn tag een betere background heeft, en het geheel trekt mij gewoon meer aan als die van Radio, de text van Radio keerde mij helemaal af, dat je de originele font hebt gebruikt is erg goed, je had hem I.M.O beter moeten plaatsen en niet de rode kleur moeten gebruiken. Ook vindt ik de size van de tag van Radio niet echt passen maar dit zou best eens een persoonlijke smaak kunnen zijn.

Maar beide zijn leuk alleen is die van BigM toch wat beter.

-Virus.

Geplaatst:

Stem ik ook even:

BigM: Best mooie signature. Mooi dat snelheids effect bij z'n hand met dat mesje. Je hebt het opzich best mooi donkergemaakt alhoewel ik het wel nog steeds een beetje te donker vind. Gebruik de Burn Tool om het anders wat lichter te maken ;), maar ook weer niet te licht :puh:.

Over je text, dat is een minpuntje. Ik vind het font niet zo mooi bij de render passen. Ook heb je niet de geschikt plaats uitgekozen. Daarbij heb je Assassin's Creed fout geschreven.

Jij schrijft: Asasin's Creed

Het is: Assassin's Creed.

Let daar dus volgende keer wat beter op ;).

Radio Es.: Mooie signature voor een beginner. Je hebt best goed gebrushd op de background, ik zou alleen als ik jou was het contrast wat lager maken ;).

Je hebt je render er niet zo heel mooi opgeplaatst. Het lijkt wel aslof je hem hebt uitgerekt Ik zou dus als ik jou was volgende keer als je het formaat veranderd de <Shift> knop ingedrukt houden. Dan rekt hij niet uit.

De text Radio Es. is wel op de goede plaats neer gezet. Het logo van Assassin's Creed zou ik wat groter maken en de opacity wat lager. Wat je wel leuk gedaan hebt is bij creed zo'n motion blur, maar ik zou het alsnog wat groter maken ;).

Mijn stem gaat naar BigM, het komt er gewoon door dat BigM al langer met Photoshop werkt. En je moet idd niet zeggen dat je het nog niet zo goed kan :puh:;).

Geplaatst:

Bedankt voor de erge goeie tips met antionio in het speciaal. Inderdaad een dom foutje van me geweest en kwa belichting zal ik daar de volgende keer op letten. En het is leuk om te horen dat mensen me toch beter lijken te vinden als andere :sigaar:

Geplaatst:
Ik ga voor BigM[/font]

Die is gewoon mooier :puh:.

Stem : BigM

uuhm, ik zeg het maar ff maar zo mag je niet stemmen, lees eerst ff de regels door, daarna stemmen...

(en BigM... gefeliciteerd alvast :puh:)

Geplaatst:

Ik snap van de uitkomst niks want toen ik je sig zag moest ik even slikken. Maargoed goeie battle en succes bij je volgende.

.Levi. Je mag doen wat je hoort te doen nu toch :slotje:

Geplaatst:
(en BigM... gefeliciteerd alvast :puh:)
Ik snap van de uitkomst niks want toen ik je sig zag moest ik even slikken. Maargoed goeie battle en succes bij je volgende.

.Levi. Je mag doen wat je hoort te doen nu toch :slotje:

De battle loopt T/M 17 Maart. Het is nu 17 Maart dus er is nog een hele dag om te stemmen. Overigens zei Radio Es.: Gefeliciteerd Alvast, want het is nog niet afgelopen.

Als het wel afgelopen was, dan zou je .Levi. een Pb moeten sturen inplaats van hier te posten ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...