sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Dat is hier een discussietopic voor Jump vs. Gothic Ik ben dus een jumper IK vind Gothic style dom: -zelfverminking -soms zelfmoordacties -altijd dat ZWART. -de liedjes altijd over de duivel,hitler,enz.. -50% van de gothics zijn neonazi. Jump: jumpstyle vind ik super lekker. Geen nadelen(volgens ik dus)
RobertSA Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik haat gothics ook. Enge mensen zijn het gewoon. Die polsen opensnijden en dat gore gekrijs, nee. Vorig jaar zat er een gothic bij mij in de klas die zichzelf zat te snijden in de klas. Smerig
LXZ-76 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik ben een jumper in hart en nieren, maar ik wil wel even zeggen dat het ontzettend grote vooroordelen zijn die jullie hier hebben het is bijna racistisch. Niet alle gothics zijn neonazi's, alleen suïcidale gothics snijden polsen open en niet-gothics kunnen ook suïcidaal zijn. Dus het merendeel van wat ik hier lees is niets anders dan pure bullshit. Verzin eens wat betere en andere argumenten dat dit zielige gedoen.
LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik vind gothics irritant als ze doen alsof ze een zwaar leven hebben, heel veel doen alsof het leven alleen pijn is enzo maar als ze 's avonds thuis komen staat er eten voor hun klaar en als ze geld nodig hebben gaan ze het vragen bij mama en papa. Ik vind ze ook dom als ze heel blij doen enzo maar wel zeggen dat ze gothic zijn. Doe gewoon normaal.
battle1970 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ey niet alles gothics zijn zo hoor ik ken 2 gothics die geen nazies zijn of zelfmoord willen plegen ze vinden de kleren gewoon leuk meer niet
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik ben een jumper in hart en nieren, maar ik wil wel even zeggen dat het ontzettend grote vooroordelen zijn die jullie hier hebben het is bijna racistisch. Niet alle gothics zijn neonazi's, alleen suïcidale gothics snijden polsen open en niet-gothics kunnen ook suïcidaal zijn. Dus het merendeel van wat ik hier lees is niets anders dan pure bullshit. Verzin eens wat betere en andere argumenten dat dit zielige gedoen. Ik zeg wel de helft dus dat zijn ze niet allemaal hé En van die suïcidale gothics is het niet waar. Want gothics haten het goede. En het kwade is DE dood dus zelfverminking is iets van DE dood hé.
LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Waar komt het verband tussen gothics en Nazi's ineens vandaan?
battle1970 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 jah maar ik vind gothics alleen goed als ze niet van die stomme dingen doen zo als dat zelfmoord en nazie zijn die moeten maar lekker 5 jaar in teripie of zo
Wazuup Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Kerel, vind je dit zelf niet een rare vergelijking? Jump en Gothic hebben vrijwel geen één overeenkomst, volgens mij zijn hier ook niet zo veel gothic fans aanwezig. Naar mijn mening een topic omdat je een topic aan wou maken. Maargoed, laat ik maar ontopic blijven dan. Ik ben gek op Jumpstyle/Hardcore en dergelijke. Ik hou ook van Punk/Hardrock, maar Gothic vind ik nou weer iets te veel van het goede. Ook de kleding stijl is wat aan de overdreven kant om het netjes uit te drukken //> Edit: Hier wil ik nog even op reageren - Racisten Bij hardcore wil dit nog af en toe wel eens voorkomen, maar bij jumpstyle zeker niet.- Geweld Eh dude, jumping is not a crime. - Drank Logisch, wat is een feestje zonder drank? - Discriminatie Zie eerste vraag ^^ Wazuup out. Bewerkt: 14 maart 2007 door Wazuup
Ewoud Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Dat is hier een discussietopic voor Jump vs. GothicIk ben dus een jumper IK vind Gothic style dom: -zelfverminking -soms zelfmoordacties -altijd dat ZWART. -de liedjes altijd over de duivel,hitler,enz.. -50% van de gothics zijn neonazi. Jump: jumpstyle vind ik super lekker. Geen nadelen(volgens ik dus) Jongen, jij noemt nu aantal extremen dingen die buiten de gothic subcultuur omstaan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(subcultuur) Zelfmoordacties en zelf verminking staan buiten het Gothics zijn om en zijn dus ook waardeloze argumenten. Deze mensen worden vaak geassioceerd met gothics om dat deze mensen zich b.v. duister kleden, omdat ze zwaar depressief zijn. Maar een gothic heeft gewoon voorliefde voor de duisternis en dingen die daar om heen horen. Zelf ben ik ook gothic fan en ben ook gefasineerd door de duisternis, maar dat betekent nog niet dat ik gelijk mezelf in me klauwen snijdt, omdat ik gewoon geestelijk ziek ben. Ook wil ik het argument ontkrachten dat Gothics Neonazi's zijn en hitler aanhangers. Dit is dan ook gewoon 100% niet zo. Je kan eerder stellen dat een sub-cult van de hardcore liefhebbers zijn. De meeste Gothics zijn zeer ruim denkend en houden ook dan niet van oorlog en vooral niet wat er in de tweede wereld oorlog is gebeurd. --------- Wat ik van Jumpstyle vind. Ik vind het vreselijke muziek. Totaal geen betekenis zit er in de nummers. Het is alleen zinloos heen en weer springen. Terwijl Gothic muziek een diepere betekenis bevat. Verdiep je eerst in onderwerp voordat je er een discussie over begint! Gezien je leeftijd moet je nog veel ontdekken over het leven en kan ik je beperkte discussie niet kwalijk nemen. Bewerkt: 14 maart 2007 door Ewoud
Arjen Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Gothic heeft inderdaad niets te maken met nazi's. Gothics hebben een manier van kleden, een muziekstijl waarvan ze houden en lopen gewoon lekker gemakkelijk, zonder problemen, door het leventje heen. Net alsof er niets aan de hand is..
White Gold Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Ik kies voor neutraal, maar laat ik mijn verhaaltje doen over alle 2. Gothic: Tjah, je vindt ze overal, maar je noemt te veel vooroordelen. Ze kunnen heus wel gezellig zijn. En wat valt onder gotic? Dat zelfmoord gedoe vind je overal. Het zijn niet alleen gothics die voor de trein springen. Nee, ze zijn wat vreemd maar, "Elke gek heeft zijn gebrek!" dus iedereen. Of dat nu Jump of Gothic is. Gothic liedjes ken ik niet. En het zou natuurlijk geen "Heil Hitler" zijn. Dat vind je alleen bij de Hells Angels denk ik . Jump: Als ik iets dom vindt . Dat jumpstyle is echt gewoon bagger net zoals de muziek dat is. Voor de rest zijn het wel normale mensen, maar zoals jij Gothic veroordeeld kan ik ook nog wel m'n zeggie doen over Jump. - Racisten - Geweld - Drank - Discriminatie Daar kan je ook aan denken bij Jump, maar dat zijn allemaal vooroordelen net zoals jij die trekt bij gothics. Zelf ben ik geen van de 2, ben een soort van Hippie in de moderne tijd met 80's, country en rock in m'n oor. Ik doe een goed niveau dus daar kan m'n mening niet aan liggen. Maar denk voortaan eens goed na voordat je weer eens vooroordelen trekt. Bewerkt: 14 maart 2007 door White Gold
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het verschil tussen Gothic en Nazi is hetzelfde Luister eens naar paar liedjes(ken er geen omdat ik nooit luister naar die dom muziek) Het is altijd duivel,hitler(nazi dus) En altijzo duister en dan eens happy en dan weer boos En ze komen rapper agressief met die messen Waar ik vandaan kom zijn er gothics die mensen bedreigen. Hebben ze eens bij mij gedaan! Het lukte niet (heb gewoon weggelopen)
LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb nog nooit gehoord dat gothics iets met Hitler te maken hebben...
Arjen Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Het verschil tussen Gothic en Nazi is hetzelfdeLuister eens naar paar liedjes(ken er geen omdat ik nooit luister naar die dom muziek) Het is altijd duivel,hitler(nazi dus) En altijzo duister en dan eens happy en dan weer boos En ze komen rapper agressief met die messen Waar ik vandaan kom zijn er gothics die mensen bedreigen. Hebben ze eens bij mij gedaan! Het lukte niet (heb gewoon weggelopen) Gothic is toch geen lied? :/ Dus je beoordeeld Gothics naar de muziek waar ze naar luisteren?
Recommended Posts