GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik had een telefoontje gehad van cesar maar er staat geen cesar op me kaart of moet je eerst catalina's missie doen ofzoow? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik had een telefoontje gehad van cesar maar er staat geen cesar op me kaart of moet je eerst catalina's missie doen ofzoow? Als het goed is zal Cataline je nog bellen met de mededeling dat er nog dingen te doen zijn, met haar moet je dus eerst weer missies doen. Dat telefoontje gaat overigens over Big Smoke die drugs aan het handelen is met een andere gang. Overigens zal Cesar naar de missies van Catalina weer bellen voor de 2 races missies: 'Wu Zi Mu' en 'Farewell, my Love', met als inzet: de garage in Doherty. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 zijn die missie's van catalina dat je winkels ofzooow moet beroven? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 zijn die missie's van catalina dat je winkels ofzooow moet beroven? Inderdaad. Je moet een Tanker stelen in de missie: 'Tanker Commander'. In de volgende missie: 'Against All Odds' overval je een bettingshop, een soort gokwinkeltje dus. Daarna overval je in de missie: 'Local Liquor Store' een winkel, althans, dat was de bedoeling. Anderen zijn je namelijk te snel af, en die moet jij samen met Catalina pakken. Tot slot overval je een bank in de missie: 'Small Town Bank.' Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 en kan je daarna pas die missie van cesar doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 en kan je daarna pas die missie van cesar doen? Volgens mij wel, zoals ik al zei in mijn 1e post in dit topic zal hij jou bellen zodra je de vier missies van Catalina hebt voltooid. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Oke dankjewel voor het snelle berichtje terug is king in exile alleen maar een cutscene >stuur ff snel een berichtj >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. <<< Reageren
Bling Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Dat telefoontje gaat overigens over Big Smoke die drugs aan het handelen is met een andere gang. Nee hoor, dit telefoontje gaat over King in Exile, zoals je ook aan de topictitel kunt zien. En om dan gelijk even antwoord te geven op bovenstaande vraag van gekkieJ01: King in Exile is inderdaad slechts een cutscene, wat je tevens hier op WikiGTA kunt zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.