Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er goed uit Woetsha. De lijnen die over de Lamborghini lopen zijn erg mooi, en de kleuren passen er goed bij. Je zou de lijnen die over de wielen lopen kunnen uitgummen, wat dat maakt het minder mooi. De background vind ik een beetje te licht waardoor er weinig te zien valt, wat jammer is. Je had het logo ook ergens anders kunnen plaatsen om hem niet over de render te laten lopen. Je kan misschien de Lamborghini wat opschuiven, of het logo wat kleiner maken. Het font is wel redelijk, maar je kan er nog wel wat mee doen. Draai de tekst bijvoorbeeld een beetje, of voeg wat blending options toe. Een leuke signature, maar je kan er nog veel aan doen ;)

76%

Geplaatst:

redelijk mooi plaatje

vind je font iets te opvallend *kon je beter wat lichter zetten*

de lamborghini logo kon je mss wat beter inblenden want dat zou zeker beter staan

verder vind ik je brush eroverheen erg mooi behalve op bepaalde plekken zoals de voorbumper en de wielen

6.7/10

Geplaatst:

Even maar weer eens een keer reageren,

Opzich leuke sig, ik weet namelijk niet hoelang je bezig bent, en misschien doet dat er niet toe,

Je moet nooit wanneer je brushes gebruikt deze over je render (In dit geval je Lamborghini) brushen, is zonde voor de render, is zonde voor je sig.

Over het merk embleem, tja beetje aan de grote kan, iets kleiner maken, de blur effect die rond het logo zit er af halen en gewoon standaar laten, een kleine drop shadow in blending options kan geen kwaad.

Text ziet er redelijk uit, misschien kan je beter een Lamborghini font downloaden op http://www.dafont.com en dan met de kleur uit het embleem.

Veel succes, en plezier met Photosoepen.

Geplaatst:

ik vind het niet echt een mooie sig, sorry

de background is onduidelijk en veelste simpel

ik zou nooit de render in de background laten verdwijnen zoals ik al eerder op dit forum heb gezegd

font heeft lelijke kleur en lelijke stijl

ik geef je een 4.5/10 omdat ik het onvoldoende vind

mijn advies: volg tuts :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...