Jump to content

OG Loc

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wilde weten of iemande de missie OG Loc van Big Smoke nog een keer voor me kan doen? Ik was een new gamebegonnen ivm een mod met main.scm vervanging

geen cheats :)

Geplaatst: (bewerkt)

DOe ik

welke versie

EDIT laat maar is versie 2. Schrijf voortaan ff versie bij

Anders zeg ik gelijk ja :(

Sorry

Bewerkt: door Gunit-Soldier
Geplaatst:

het ishelemaal geen versie 2.. Ik heb hem gedowngrade naar 1.0 en gebupgrade naar 1.01

Betekend dat dat je hem niet kunt doen Gunit-Soldier? Dan wil ik hem wel voor je doen.

Laat maar. Ik dacht dat ik ook versie 1.01 had maar het werkt niet heb heb nu even geen zin om hem te gaan upraden naar 1.01. Mijn excuus!

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Ik heb wel versie 1.1, maar bij mij doet hij het ook niet. Anders had ik de missie wel voor je gedaan. Maar ik kan hem ook niet doen :N.

Laat ik nog eens duidelijk maken hoe het zit.

Men downgrade versie 2. Dit betekend echter niet dat het versie 1 is gewqorden. Dit wil alleen aangeven dat de beperkingen met betrekking tot het modden die er door Rockstar zijn aangebracht weer zijn verwijderd. Downgrade is dus niet de juiste term. Je hebt nogsteeds de main.scm en script.img die bij versie 2 horen, savegames die zijn opgstert hebben dus nogsteeds de versie 2 tags.

Het afspelen van versie 1 of versie 1.01 maakt geen verschil. Deze kunnen beide door versie 1 worden afgespeeld.

Er is bij deze savegame echter meer aan de hand. Ik vermoed dat je na het "downgraden" bent gaan modden. Hierbij heb je waarschijnlijk ook een mod gebruikt die de main.scm of script.img veranderd. Zonder deze mod, of jouw main en script file zullen wij hem dus niet kunnen opstarten.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

nja, ik verwijder d emod wel weer :) was toch neit zon leuke.. Maar, eerder hebben mensen mijn savegames wel kunnen doen, nog voordat ik die main.scm had verandert..

nja, ik verwijder d emod wel weer :) was toch neit zon leuke.. Maar, eerder hebben mensen mijn savegames wel kunnen doen, nog voordat ik die main.scm had verandert..

Ik ga de missie proberen

EDIT : vreemd werkt niet .

Ik heb mijn computer moeten resetten het liep helemaal blok .

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst:

Laat maar zitten, het kwam denk door de mod die ik had geinstalleerd. Heb mn spel opnieuw geinstalleerd en ben emt een oude savegame verder gegaaan.

hier kan een slotje op :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...