jaah90 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik zoek een groot logo van Tony Montana: maar dan wat veel tikkeltjes groter Help me uit de brand Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Ik heb zelf maar wat gemaakt. Hij is nu 300x300 px. Hopelijk is dat groot genoeg . Zie hier: Edit hieronder: zijn een beetje slechte pixels he. Misschien heeft sharpen wat nut . Bewerkt: 14 maart 2007 door .Antonio Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik heb hem wat vergroot voor je. Als je hem groter/kleiner wil zeg je het maar. Mvg, Pennywise The Clown Reageren
BigT Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb hem wat vergroot voor je. Als je hem groter/kleiner wil zeg je het maar. Mvg, Pennywise The Clown Dat is volgensmij weer te groot. Omdat hij nu pixelachtig word. Reageren
Multi_ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb hem wat vergroot voor je. Als je hem groter/kleiner wil zeg je het maar. Mvg, Pennywise The Clown Dat is volgensmij weer te groot. Omdat hij nu pixelachtig word. ja maar ik denk dat hij iets anders bedoelt want bij die van Antonio. zie je ook al pixels hij bedoelt denk ik gewoon een groter logo met goed kwaliteit ik kan het helaas ook niet voor je vinden Reageren
jaah90 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Multi_ heeft gelijk, zeg maar een 500*500 of het liefst wallpaper formaat van het logo Onvindbaar lijkt wel:P In ieder geval, ik dank u allen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.