Jump to content

SunShine Auto's


The Demolition Man (H)

Recommended Posts

Ik heb net SunShine Auto's gekocht.. als ik dan een missie wilt beginnen komt er een scherm voor een race waar je $100 voor in moet zetten.. Ik krijg dan geen missie, maar het blijft dat scherm staan.. alleen als ik op Enter druk gaat 't scherm weg en gebeurt er voor de rest niks. Kan iemand mij helpen hiermee?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij het bord met de races gaat staan zullen de instructies gewoon op het scherm komen. Hierbij zul je zien dat Enter staat voor verlaten en met de richtingsknoppen kun je tussen de 6 races kiezen. ALs ik het goed heb (uit mijn hoofd) moet je op shift drukken om een race te kiezen. Nu zal er ergens in Vice City een marker verschijnen. Deze plek wordt ook op de kaart en radar aangegeven. Hier moet je in gaan staan met een auto. Als je alle export/import lijsten hebt voltooid staat er in de Sunshine showroom een Hotring racer. Deze is ideaal voor de straat races.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij sunshine auto's inderdaad aan streetraces mee doen. Als je goed oplet zul je zien dat 'enter' de knop voor 'Vorige' is. Als je een race wilt beginnen zul je dus op een andere knop moeten drukken. Als ik me niet vergis is dit Shift.

Voor meer informatie, zie hier.

Mvg,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
ik heb al die races gehaald maar dan komt nix.

ik heb ook op wikiGTA gelezen dat je zoveel auto's moest sparen voor een deluxo enzo.

ik snap daar nix van!!

De races zijn om geld te verdienen en om de 100% te halen, om de 'asset' van Sunshine Cars te voltooien zul je alle 'wanted cars' van dat bedrijf moeten hebben. Bij de garage vlakbij waar je je voor de races kan inschrijven vind je een lijst van alle auto's die ze willen hebben. Er zijn 3 van die lijsten, als je de eerste hebt voltooid kan je met de tweede beginnen, en je krijgt een beloning in geld en een dus een nieuwe auto.

Voor deze import missies is het heel handig om op deze pagina van wikigta te kijken, daar staan alle auto's die 'wanted' zijn en de vindplaatsen van (het grootste deel) van die auto's.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al die races gehaald maar dan komt nix.

ik heb ook op wikiGTA gelezen dat je zoveel auto's moest sparen voor een deluxo enzo.

ik snap daar nix van!!

De races zijn om geld te verdienen en om de 100% te halen, om de 'asset' van Sunshine Cars te voltooien zul je alle 'wanted cars' van dat bedrijf moeten hebben. Bij de garage vlakbij waar je je voor de races kan inschrijven vind je een lijst van alle auto's die ze willen hebben. Er zijn 3 van die lijsten, als je de eerste hebt voltooid kan je met de tweede beginnen, en je krijgt een beloning in geld en een dus een nieuwe auto.

Voor deze import missies is het heel handig om op deze pagina van wikigta te kijken, daar staan alle auto's die 'wanted' zijn en de vindplaatsen van (het grootste deel) van die auto's.

Succes.

eh sorry jow tommy verceti maar er zijn 4 lijsten hehehehe

bij de 1ste lijst krijg je een Deluxo en geldmarker geneert tot 1500 dollar per dag

bij de 2e lijst krijg je een Sabre Turbo en geldmarker geneert tot 4000 dollar per dag

bij de 3e lijst krijg je een Sandking en geldmarker geneert tot 6500 dollar per dag

en bij de 4e lijst krijg je een Hotring Racer en geldmarker geneert tot 9000 dollar per dag

als ik het goed heb

hier wat info import lijsten info

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...