Jump to content

Tommy keihard laten lopen.


mussepower

Recommended Posts

Mark B. heeft het hoogstwaarschijnlijk over de PS2 versie van Vice City. Hier moet je namelijk inderdaad de ‘X’ toets tappen, wil je hard rennen. Met de PC versie moet je hiervoor uiteraard een andere toets gebruiken, die in principe per computer kan verschillen (ligt aan je instellingen). De standaardtoets voor sprinten op de PC versie is de ‘rechter shift’. Als je de toets ingedrukt houdt, zal Tommy sprinten. Dit kun je echter maar voor een bepaalde tijd volhouden, aangezien Tommy na enkele seconden moe begint te worden. Indien je de ‘Paramedic zijmissie’ voltooid hebt, kan Tommy nooit meer moe worden. Een manier om Tommy niet moe te maken, is door het tappen van deze toets. Heel vaak en snel achter elkaar dus op deze toets drukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mark B. heeft het hoogstwaarschijnlijk over de PS2 versie van Vice City. Hier moet je namelijk inderdaad de ‘X’ toets tappen, wil je hard rennen. Met de PC versie moet je hiervoor uiteraard een andere toets gebruiken, die in principe per computer kan verschillen (ligt aan je instellingen). De standaardtoets voor sprinten op de PC versie is de ‘rechter shift’. Als je de toets ingedrukt houdt, zal Tommy sprinten. Dit kun je echter maar voor een bepaalde tijd volhouden, aangezien Tommy na enkele seconden moe begint te worden. Indien je de ‘Paramedic zijmissie’ voltooid hebt, kan Tommy nooit meer moe worden. Een manier om Tommy niet moe te maken, is door het tappen van deze toets. Heel vaak en snel achter elkaar dus op deze toets drukken. ;)

oke maar dat weet ik allemaal wel.

Ik wil tommy gewoon door een mod of om iets aan te passen hard laten lopen. Dat hij zeg maar net zo snel of zelfs sneller gaat dan een motor.

Groetkes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind in het algemeen Tommy erg snel rennen, vergelijke met andere GTA's. Maar als je zo snel als een motor gaat vind ik het spel niet meer leuk :bier:

>>> Door Dutchy3010: Dit is totaal niet relevant voor het topic, laat dit soort posts dan ook voortaan achterwege... ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De code 'ONSPEED' is een code voor Faster Gameplay ook wel snellere gameplay code wordt genoemd, is er niet voor de PS2. Dan loop je ook sneller!

Mvg, GTA Monster

Ja Klopt maar dat gaat nog te zacht voor mij :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...