.Antonio Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb maar is een large piece geprobeerd. Het is m'n eerste maar ik vind hem best vet gelukt: Orginele vuist: http://img258.imageshack.us/img258/170/fisthf9.jpg Wat vinden jullie ervan? Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Mooi plaatje! de effecten lijken veel op die ferre ook gebruikte bij z`n Nintendo plaatje maar je hebt echt iets moois gemaakt van de hand, achtergrond ziet er mooi uit effecten zijn mooi gelukt om de hand heen en die soort vlag waar je naam in staat ziet er ook speciaal uit en het past er wel bij 8.2/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Mooi plaatje! de effecten lijken veel op die ferre ook gebruikte bij z`n Nintendo plaatje maar je hebt echt iets moois gemaakt van de hand, achtergrond ziet er mooi uit effecten zijn mooi gelukt om de hand heen en die soort vlag waar je naam in staat ziet er ook speciaal uit en het past er wel bij 8.2/10 Bedankt voor je rate! Leuk dat je altijd wat zegt over m'n designs . Nog andere rates? Reageren
White Gold Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Schitterend zegt al genoeg. Ik ben zelf groot fan van dit soort dingen. Simpel en toch krachtig. Hele mooie effecten er rondomheen, goed kleurgebruik, je naam had er wel iets beter ingezet kunnen worden, want nu steken er nog wat letters uit, maar echt een topwerk, klasse . Laten we zeggen 86%! Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik vind hem er wel leuk uit zien hoor, vindt alleen de kleur groen niet mooi maar dat is mijn persoonlijke smaak Ik geef hem een 8/10. M.V.G, -Virus. Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Schitterend zegt al genoeg. Ik ben zelf groot fan van dit soort dingen. Simpel en toch krachtig. Hele mooie effecten er rondomheen, goed kleurgebruik, je naam had er wel iets beter ingezet kunnen worden, want nu steken er nog wat letters uit, maar echt een topwerk, klasse . Laten we zeggen 86%! Ik vind hem er wel leuk uit zien hoor, vindt alleen de kleur groen niet mooi maar dat is mijn persoonlijke smaak Ik geef hem een 8/10. M.V.G, -Virus. Bedankt voor jullie rates! In vond de kleur groen er best mooi bij passen op de een of andere manier. Dus dat hou ik zo . Nog andere rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.