Achille Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik had gisteren paar uur aan deze wallpaper van tupac gewerkt, uiteindelijk begonnen met alleen een render Heb een lange tijd niet van me laten horen, dus hier een design: Rates?? Reageren
Puma Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb geen tijd voor een uitgebreide rate, sorry, maar ik vind het wel een beetje lijken op een beschimmelde spiegel Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb geen tijd voor een uitgebreide rate, sorry, maar ik vind het wel een beetje lijken op een beschimmelde spiegel als je geen tijd hebt om een uitgebreide rate te geven, zeg dan gewoon helemaal niks en zeker niet zoiets zonder het te onderbouwen.rate. Render: je hebt je render er goed ingestopt en laten wegvagen vanaf ongeveer zijn keel maar ik vind toch niet dat de render en het gehele plaatje bij elkaar passen effecten: ikzelf vind dat je iets teveel effecten hebt gebruikt, vooral ook omdat de effecten een stukje doorgaan over je render vind ik het er persoonlijk erg slecht uitzien BG: door al die effecten vind ik je BG eerlijk gezegd ook niet al te mooi, er is volgens mij dan ook niet al te veel aan gedaan Font: je font staat er goed in rechtsboven, niks op aan te merken Eindcijfer: 7 Reageren
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik heb geen tijd voor een uitgebreide rate, sorry, maar ik vind het wel een beetje lijken op een beschimmelde spiegel Lol ik vind wel dat je gelijk hebt. Ik vind het niet zo mooi. Ook niet dat je over de render heen gaat. En het is een beetje te druk. De text is wel mooi. 6.5 Reageren
Multi_ Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) als ik eerlijk ben, vind ik eigenlijk niks aan deze sig mooi de render zelf is al lelijk door die lijn eromheen en dat witte gebrush is echt veel te veel en gaat veelste dik over de render ik zie ook niet wat je idee was van dit design het spijt me maar ik vind dit maximaal een 3 waard maar laat je niet afzeiken door deze ouwe stinklul hopelijk zijn je volgende designs wel mooier! Bewerkt: 16 maart 2007 door Multi_ Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 dan zal ik maar een ratje geven : +punten naam (je Font is goed gedaan) border (mooie border) render (in mix met de achtergrond) -punten Witeffect (iets te veel, doe het ietsje minder en het zal denk ik mooier oogen) Conclusie Mooie Wallpaper(??) (beetje vreemde afmetingen), iets te veel "wit" effect, de kleuren op de achtergrond komen ook goed overeen met elkaar, met een goed passende render 7.5/10 Reageren
BigM Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 als ik eerlijk ben, vind ik eigenlijk niks aan deze sig mooide render zelf is al lelijk door die lijn eromheen en dat witte gebrush is echt veel te veel en gaat veelste dik over de render ik zie ook niet wat je idee was van dit design het spijt me maar ik vind dit maximaal een 3 waard maar laat je niet afzeiken door deze ouwe stinklul hopelijk zijn je volgende designs wel mooier! Leuke namechange ! Ik ga hier wel in mee. Ik vind het gewoon een te velle sig. Ik vind die brush Normaal al niet mooi maar hoe je hem hebt ingepakt ermee als maar erger. Die rant erom heen vind ik nou niet echt passen. De kleuren vind ik hier te sterk en dat is mijn probleem bij deze. Zwart wit zou ik personelijk deze mooier vinden. 3 Is overdreven. Maar 5. Komt in de buurt. Maargoed Niet een van je beste maar je kan het wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.