Hammerhead Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik was vanochtend weer eens begonnen met het instaleren van GTA SA.. Maar toen ik hem ging opstarten deed alles het, totdat hij ging spelen alles was 2 keer zo snel.. Ik heb begrepen dat het komt omdat SA zich afspeelt op 32 bits, maar op deze PC moet ik hem laten afspelen op 64 bits. Weet iemand waar ik dit kan aanpassen? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Hey! Voordat je gaat spelen, zou ik programma's zoals Msn messenger en misschien ook Norton, schakel Uitschakelen. Als je cheats gebruikt kan het daar ook aan liggen, want sommige cheats zorgen ervoor dat het spel sneller gaat: Faster gameplay: SPEEDITUP of PPGWJHT Faster clock: YSOHNUL Als je één van deze cheats hebt ingetikt, dan kan je ze deactiveren door de cheat terug in te tikken. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Bewerkt: 15 maart 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Hammerhead Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb geen enkele cheat gebruikt en programma's zoals MSN staan altijd uit als ik wat speel.. Volgens mensen die er ervaring meehebben dan bedoel ik vrienden enzo, ligt het echt aan het spel.. En moet ik daar iets veranderen binnen het spel naar 64 bits. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 ik zou echt niet weten, maar probeer eens aan de opties te sleutelen, zorg dat het aan de maximale op alle opties dan kan misschien dat de spel trager speelt of juist de MSN, allerlei programma's die jij vaak gebruikt, aanlaten (ik weet niet of je pc dat kan zonder vast te lopen (mijn pc kan 5Firefox schermen + MSN 7.5 (met een paar MSN chatters), + allerlei mappen + car spawner, een txt met de auto ID nummers voor car spawner samen met GTA SA afspelen en geen problemen enz... Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb geen enkele cheat gebruikt en programma's zoals MSN staan altijd uit als ik wat speel.. Volgens mensen die er ervaring meehebben dan bedoel ik vrienden enzo, ligt het echt aan het spel.. En moet ik daar iets veranderen binnen het spel naar 64 bits. Er zit in SA geen instelling om hem om te schakelen naar 64 bits procesoren. Maar ook op een 64 bits processor moet SA gewoon draaien. Een verdubbeling van de breedte van de databus geen echt geen verdubbeling van de snelheid bij gebruik van software die gemaakt is voor een 32 bits processor ( zoals GTA SA). De oorzaak van de dubbele snelheid zul je dus ergens anders moeten zoeken. Reageren
Arjen Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik heb geen enkele cheat gebruikt en programma's zoals MSN staan altijd uit als ik wat speel.. Volgens mensen die er ervaring meehebben dan bedoel ik vrienden enzo, ligt het echt aan het spel.. En moet ik daar iets veranderen binnen het spel naar 64 bits. Ik heb zelf ook 64 bits en vast nog vele anderen. Ik heb er geen last van. Een her-installatie verhelpt veel problemen. En wat bedoel je precies met 2x zo snel? Rijd je dan in 2 seconden van de ene kant naar de andere kant in San Andreas? Reageren
Hammerhead Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Nee alles is 2 keer zo snel iedereen, het hele spel, de tijd, de auto's, alles.. Ik heb SA nu al 6 keer opnieuw geinstaleerd maar het helpt maar steeds niet. Maar is het ook niet mogelijk ergens buiten het spel te sluiten aan SA, om daar te kijken of het te veranderen is? Edit: Inmiddels heb ik de quality op very high gezet, hij doet nu geregeld 2 keer zo snel afspelen, maar dat blijft wel steeds aanhouden. Bewerkt: 15 maart 2007 door Hammerhead Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Dit probleem is inderdaad niet zoveel voorkomend. Daarom zal ik je een paar 'oplossingen' geven. Al weet ik niet of deze echt doeltreffend zijn, nouja we kunnen het proberen. Ik zou beginnen met het bestandje 'gta_sa_set' te verwijderen in je 'User files', da's zo een bestandje dat zowat alle problemen kan veroorzaken. Je zou ook kunnen proberen je instellingen van GTA SA wat lager te zetten. Zoals de resolutie op 960 x 600. En alle andere instellingen. Misschien moet je ze niet lager zetten, probeer vanalles. Zet ze wat hoger, verwissel wat dingen... Ook kun je de cheat Gameplay gaat langzamer: SLOWITDOWN eens proberen. Misschien dat je dan weer de normale snelheid hebt. Het zou me wél verbazen, maar het is het proberen waard. Veel succes! Bewerkt: 15 maart 2007 door Jon-asses Reageren
Hammerhead Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Meeste van dat had ik al gedaan.. Maar ook daarvan werkt geen van allen. Reageren
Marius Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Wat als je Vertical Sync aan zet?? Het kan zo zijn dat je PC GTA SA makkelijk aan kan en daardoor zoveel frames rendert dat je monitor ze niet allemaal kan weergeven, waardoor het lijkt alsof het spel veel sneller draait. In GTA SA kan je Vertical Sync vinden bij Options > Display Setup > Advanced en dan moet je Frame Limiter op on zetten. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ga anders naar een Electronica Zaak of Gespecialiceerde Game zaak en vraag daar naar het probleem Reageren
Hammerhead Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Wat als je Vertical Sync aan zet?? Het kan zo zijn dat je PC GTA SA makkelijk aan kan en daardoor zoveel frames rendert dat je monitor ze niet allemaal kan weergeven, waardoor het lijkt alsof het spel veel sneller draait.In GTA SA kan je Vertical Sync vinden bij Options > Display Setup > Advanced en dan moet je Frame Limiter op on zetten. Bijna goed.. Moest hem op off zetten.. Hij doet het, allemaal hartstikke bedankt voor het meehelpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.