Autodiefje Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik was gisteren bezig met een missie van Mike Toreno nog eens te doen . Het was die missie waar je verschillend helikopters moet neerschieten om een andere te beschermen. Net toen ik die helikopters allemaal had neergeschoten en het pakje moest gaan ophalen, zag ik op die heuvel iets liggen wat eerst leek op een gasgranaat die je zou kunnen oppakken. Ik wandel er dus naartoe en ik wanneer ik iets dichter ben, zie ik dat het omhuld is in een fel licht, en wanneer ik erover loop krijg ik hem niet gepakt. Ik heb er dan maar met mijn in-game camera 2 fotootjes van getrokken, maar ik weet niet hoe ik ze hier gepost krijg... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Ik was gisteren bezig met een missie van Mike Toreno nog eens te doen .Het was die missie waar je verschillend helikopters moet neerschieten om een andere te beschermen. Net toen ik die helikopters allemaal had neergeschoten en het pakje moest gaan ophalen, zag ik op die heuvel iets liggen wat eerst leek op een gasgranaat die je zou kunnen oppakken. Ik wandel er dus naartoe en ik wanneer ik iets dichter ben, zie ik dat het omhuld is in een fel licht, en wanneer ik erover loop krijg ik hem niet gepakt. Ik heb er dan maar met mijn in-game camera 2 fotootjes van getrokken, maar ik weet niet hoe ik ze hier gepost krijg... dit is allang bekend en al op meerdere topics vermeld,... sommigen zeggen dat het ufo's zijn maar daar overtuig je mij nie mee. -=>> Hier <<=- staat het eerder geplaatste topic over die lichtjes. moet je maar ff kijke bij het bijgevoegde filmpje of ze matchen want dan kan hier een SLOTJE op Bewerkt: 27 november 2004 door Vayne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik was gisteren bezig met een missie van Mike Toreno nog eens te doen .Het was die missie waar je verschillend helikopters moet neerschieten om een andere te beschermen. Net toen ik die helikopters allemaal had neergeschoten en het pakje moest gaan ophalen, zag ik op die heuvel iets liggen wat eerst leek op een gasgranaat die je zou kunnen oppakken. Ik wandel er dus naartoe en ik wanneer ik iets dichter ben, zie ik dat het omhuld is in een fel licht, en wanneer ik erover loop krijg ik hem niet gepakt. Ik heb er dan maar met mijn in-game camera 2 fotootjes van getrokken, maar ik weet niet hoe ik ze hier gepost krijg... Zou dat niet een nachtkijker kunnen zijn? Volgens mij ligt die namelijk boven op de berg. Ga er eens op staan en druk op L1... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 dit is allang bekend en al op meerdere topics vermeld,... sommigen zeggen dat het ufo's zijn maar daar overtuig je mij nie mee.-=>> Hier <<=- staat het eerder geplaatste topic over die lichtjes. moet je maar ff kijke bij het bijgevoegde filmpje of ze matchen want dan kan hier een SLOTJE op Nee, het was geen ufo. Het was iets klein dat OP de berg LAG, en dus niet vloog! @Brokentable: ik heb er al over gewandeld en l1 gedrukt en het blijft er gewoon liggen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. Bewerkt: 27 november 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik begin stilaan te denken dat het gewoon een bug was in die missie. Ik ben er nu al verschillende keren terug geweest maar er lag niets meer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. Volgens mij is dat 1 van de snapshots. Net op diezelfde plaats als dat lichtje is er normaal 1... Nog een vraagje... Hoe voeg je die bijlages eigenlijk toe? Bewerkt: 28 november 2004 door Autodiefje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Nog een vraagje... Hoe voeg je die bijlages eigenlijk toe? Bijlagen uploaden kan alleen als je in de groep Super Leden of hoger zit. Als je een plaatje zelf op internet kunt zetten, bijv. een je homepage die je bij je provider kunt maken, kun je met de IMG button (bover het invoerveld van een bericht) de lokatie neer zetten van je plaatje en dan komt hij ook in het bericht te staan. Heb je niet de mogelijkheid om een plaatje ergens te uploaden en heb je een plaatje wat iedereen moet zien kun je mij een PM sturen en dan kan ik hem bij je bericht zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. Volgens mij is dat 1 van de snapshots. Net op diezelfde plaats als dat lichtje is er normaal 1... Nog een vraagje... Hoe voeg je die bijlages eigenlijk toe? Nou Ik denk het niet Want ik reed richting de brug en het kwam vanuit de lucht naar beneden zakken, Heel geleidelijk aan.. En het was een fel licht wat zichzelf groter maakte en dan weer klein werd, Ik heb geprobeerd om het lichtje te fotograferen toen het klein was anders is het hele scherm wit van dat felle licht. Iemand anders het al gezien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. Volgens mij is dat 1 van de snapshots. Net op diezelfde plaats als dat lichtje is er normaal 1... Nog een vraagje... Hoe voeg je die bijlages eigenlijk toe? Nou Ik denk het niet Want ik reed richting de brug en het kwam vanuit de lucht naar beneden zakken, Heel geleidelijk aan.. En het was een fel licht wat zichzelf groter maakte en dan weer klein werd, Ik heb geprobeerd om het lichtje te fotograferen toen het klein was anders is het hele scherm wit van dat felle licht. Iemand anders het al gezien? ik vind het niet op een ufo lijken en had het de releasedate van gta SA al gezien,... maar de locatie klopt met die van de lill probe map zeggen ze :ph34r: ps. als dat de mysterieuse ufo moet zijn ben ik bejaarde clown :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ps. als dat de mysterieuse ufo moet zijn ben ik bejaarde clown :lol: Laten dan voor jou hopen dat het geen ufo is. :lol: :lol: Ik denk dat als er ufo's in het spel zitten. Dat ze duidelijk herkenbaar zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unicorn77 Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Het kunnen ook lichtbollen zijn...die worden ook beschouwd als UFO's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. dat is een snapshot! maak er maar es een foto van :rolleyes: heb ik ook gedaan en het lichtbolletje is weg EDIT: SILVERWING!!!!! :$ :$ :$ :$ :$ :$ Bewerkt: 4 februari 2006 door Jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. dat is een snapshot! maak er maar es een foto van :rolleyes: heb ik ook gedaan en het lichtbolletje is weg moet je hier nu nog op reageren STOP want jij blijft andere topics omhoog halen SRRY als ik nogal :angry: <_< B) :lol: overkom Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Je komt niet irritant over, het is inderdaad irritant als mensen een topic ophalen voor een nutteloze post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts