gangster28 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Vreemd.. Ik heb zelf vandaag een vreemd licht zien hangen over de verbindingsbrug tussen the panopticon en Red county rechts van SF Airport.. Heb hierover Broken Table over ge pm'd om het plaatje te uploaden.. hey dat licht is van zo'n snapshot moet je maar eens met je camera naar kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hey je quote een bericht van vorig jaar...wel ff opletten a.u.b. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) hey je quote een bericht van vorig jaar...wel ff opletten a.u.b. mijn excuses hiervoor! ben nieuw en ik zag later pas dat er datums bij stonden! best stom van me eigenlijk maar sorry iedereen! :unsure: Bewerkt: 5 juni 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 als er een lichtbol in de lucht hangt is dat toch een UFO ? Want als letterlijk vertaald U.F.O. , Unidentified Flying Object betekent en je weet niet met zekerheid wat et is dan is dat gewoon een vliegend object waarvan je niet zeker weet wat het is thus een U.F.O. hehe... [-Spider-] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 In dit geval weten we dus wel wat het is , "een snapshotje". Dus hebben we hier te maken met een IFO. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts