Jump to content

Opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, als ik GTA San Andreas wil opstarten doet hij iets heel geks :S

Hij denkt eerst na en dan doet hij niks :S

Als ik rechter muis knop doe, dan op uitvoeren als. Instelling zoals ze daar staan behouden gewoon, op ok klik

start het spel wel op maar dan kan ik geen save games doen...

Me broers account doet het wel. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd ( dat werkte niet ).

Wat moet ik doen?

Greetz, pieter

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je probleem inhoud, maar misschien is het een tip om het bestand 'GTA_SA.set' in de map 'Mijn documenten\GTA San Andreas User Files' eens te verwijderen, want dat kan er voor zorgen dat het spel soms niet werkt. Je kunt dit bestand zonder problemen verwijderen, want deze maakt het spel vanzelf weer aan als je een nieuw spel start. Verder zou ik het echt niet weten, maar als je met meer informatie over je computer komt kunnen we er nog wel even naar kijken. Ik wens je in ieder geval veel succes! :tu:

Geplaatst:

Het werk!:D

Nu kan het gewoon weer opstarten;)

Bedanktjavascript

Alleen al mijn optie's waren gewist en mijn spel loop nu de heletijd vast:S

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. ;) <<<

Geplaatst:
Alleen al mijn optie's waren gewist en mijn spel loop nu de heletijd vast:S

Dan is het aan te raden om je opties weer even bij te stellen. Zet bijvoorbeeld de grafische instellingen lager zodat je computer het weer aan kan. Ook wil ik wel een GTA_SA.set voor je maken op de laagste instellingen, maar misschien kun je ook de GTA_SA.set van jouw broer kopieren naar jouw account. Want omdat je zelf al aangeeft dat hij het op jouw broers account het wel doet zal hij het ook wel op jouw account doen. Dan moet je aan hem vragen of hij het bestand even op het Lokaal Station zet, grofweg gezegt is dat in veel gevallen de C:\ schijf. Ik hoop dat je hiermee weer een stukje verder kan komen en anders kom je gewoon maar weer terug. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...