Scarface92 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik ben nu bij de missie Unfriendly Competition. In het begin is de missie wel simpel je moet een paar mensen killen. Maar dan moet je naar een zwembad en daar is zon gast die weg rent. ik ga altijd dood bij die meiden die op me schieten, bij dat zwembad! Ik vind deze missie erg moeilijk. Weet iemand tips??? of hoe je de missie het beste kunt doen?? Alvast bedankt The GTA man Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik zat ook vast bij deze missie, maar ik kwam er achter dat het beter is dat je gewoon bij het hekje blijft staan. Daar staat als het goed is een health pickup en die verschijnt om de paar minuten. Dus als je bijna dood gaat kun je daar even langs lopen en dan lukt het wel weer een paar minuten om die vrouwen neer te schieten. Ook is het aan te raden om van tevoren een sterk wapen aan te schaffen zoals de SPAZ 12. Verder is het ook aan te raden om achter het hekje te gaan staan in het begin, maar die gaat dicht op een gegeven moment en dan is het eventueel handig om in een hoekje te gaan staan, want dan kunnen ze jouw in ieder geval niet aanvallen. En als ik me niet vergis dan kan je ook op de grote duikplank, en dan kan je die vrouwen met een sniper neer halen. Al goed, ik hoop dat het je lukt en zo niet? Dan kom je gewoon terug! Reageren
BigT Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Als je gewoon een Ak en alles Full hebt dan luktie wel . En ga pas in de Health Pickup staan als je het echt nodig hebt Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 gaa gwoon agter de bomen staan vlakbij die health pick up Reageren
Fre Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 De simpele truc is gewoon een voorraadje voor de M249 mee te nemen. Herladen gebeurt maar om de 100 schoten, 1 schot = 1 meisje minder en de reikwijdte is heel groot, zodat je zelf zonder sniper aan de duikplank geraakt. Ook van doel wisselen tijdens het schieten is handig. Dit doe je met de pijltjes terwijl je op O drukt. En inderdaad, ga naar het hekje. Succes! Fre Reageren
Bitchjuh Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Pffff.... praat me niet van die missie (PS2) Ben al voor de tigste keer bezig Alle adviezen gelezen en opgevolgd...en t wil nog niet lukken... Maar ik hou de moed erin.... (Laatste keer dat ik moeite had met een missie was de Vliegschool-missie van San Andreas) Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Pffff.... praat me niet van die missie (PS2)Ben al voor de tigste keer bezig Alle adviezen gelezen en opgevolgd...en t wil nog niet lukken... Maar ik hou de moed erin.... (Laatste keer dat ik moeite had met een missie was de Vliegschool-missie van San Andreas) Ik zal je dan maar nog wat tips geven. Voor deze missie moet je voor volle Health en Armor zorgen. Daarnaast zou ik granaten, een Machinegun en een sniper meenemen. Als je bij het hotel bent aanbeland, dan kom je erachter dat dit een valstrik is van die dealer. Als de cutscene is afgelopen, dan moet je uit het zwembad lopen en vluchten naar het hek. Daarna moet je naar beneden lopen en buiten blijven staan. Om de zoveel tijd moet je een granaat gooien. Als er iemand op de duikplank staat, dan moet je diegene neerschieten met die sniper. Als je niet iemand met een granaat of sniper kunt raken, dan moet je voorzichtig terug naar het zwembad lopen en die andere meiden neerschieten. Als je alles en iedereen hebt neergeschoten, dan moet je op een quad de drugsdealer achtervolgen en met een Drive-By neerschieten. Je moet eerst het meisje neerschieten en daarna moet je de dealer afmaken voordat je zelf doodgaat. Er komt dan nog een helikopter waaruit iemand je probeert neer te schieten. Reageren
nizar555 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 hehe (zwakkeling hij kan nog niet eens van chicks winnen hihi) nou omdat je het zo aardig vraagt hier wat tips - koop body armor of pak het bij de plekken waar die is - heb granaten of een shotgun 1 killer (kan je kopen en je kan ze krijgen in de trailer park) - ga achter het hekkie staan - pak om de 3 minuten de healt up - goed schieten dus met r1 - met sniper op de hoofd knallen dat waren de tips >>> Door SummerBase: Wil je dit commentaar voor je houden nizar555? Voor het neerhalen van een ander persoon ben je hier niet op het juiste adres. Ik hoop dat je dit gedrag verbeterd!<<< Reageren
Kakaroth Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) sry voor de offtopic Summerbase, maar moest ff iets kwijt: hehe (zwakkeling hij kan nog niet eens van chicks winnen hihi) Nizar555, het zou kunnen helpen als je wat aardiger post, alle posts die ik van je gezien hebt onaardig/neerbuigend. Als jij moeite hebt met een missie, dan wil je toch ook hulp Sorry, maar dat vind ik echt :td: PS: je gaf ook niet echt nieuwe tips! Nogmaals sorry Summerbase, ik hoop dat je me vergeeft Maar ik moest dit ff kwijt >>> Door SummerBase: Dit kunnen de moderators prima zelf af, maar je hebt gelijk en ik vindt het aardig van je dat je hem advies geeft. Echter kun je dit soort dingen beter direct naar een moderator van het forum sturen! <<< K sorry Bewerkt: 21 maart 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Bitchjuh Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Nou..... tis gelukt , hóór? Met een SMG, een Sniper en een stel granaten Reageren
PIERRO P Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Deze manier gebruik ik vaak en heeft bij die misie ook flink wat effect. Begin de missie en pak de vlammenwerper die in de buurt ligt. Zie wapens locatie op wikiGTA. Als je naar het hotel moet ga je langs ammunation. Koop body armor, M4, 357 Python ga nu naar het hotel. Schiet de mutsen die wat verder staan met de M4 neer. Voor grote groepen moet je de vlammenwerper gebruiken. Als het beweegt vermoord het. als al die mutsen dood zijn vermoord dan die dealer. Pak je vertrouwde UZI en schiet de trut achter op de Quad neer. Blijf nu lood pompen in die dealer en je hebt de missie gehaalt. Het maakt niet uit dat je moeite hebt met deze missie. ik deed er zelf ook 5 over. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) probeer eens met rocet loncher is mij ook gelukt maar waar is het beach-side hotel want erna kan je daar een auto kopen en welke???? >>> Door SummerBase: Ik wil niet onvriendelijk zijn, maar de persoon die om hulp vroeg is al meer dan een week geleden tevreden gesteld en het is dus niet nodig om de antwoorden telkens te herhalen. Niet doen dus! <<< Bewerkt: 2 april 2007 door SummerBase Reageren
JJ93 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 hier zijn wat tips(rotmissie trouwens ) -zorg voor voldoende armor en health -zorg dat je een zwaar wapen hebt(ak werkt heel goed),een snper en een paar granate -zorg voor voldoende dekking greetz Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik heb alles van jullie opgevolgt van a tot z en lukt me geen barst Reageren
M4X Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik heb alles van jullie opgevolgt van a tot z en lukt me geen barst Als het echt niet lukt met deze tips dan heb je nog twee mogelijkheden. De eerste is de woorden 'unfriendly' en 'competition' op te zoeken met de zoekfunctie. Het resultaat is dan een aantal topics over de missie die je hier vind. Als het daarmee nog steeds niet lukt, dan kan je het beste een savegame aanvraag doen zodat iemand anders de missie voor je kan halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.