kevin software Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 hallo ik wil deze ode if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { GameTextForAll("~b~(id: %d)heeft een taxi nodig!!", 5000, 1); return 1; } waar playerid staat dat daar de naam van speler komt maar dat lukt me niet Reageren
Azer Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } Bewerkt: 15 maart 2007 door Azer Reageren
kevin software Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } bedankt voor de code maar ik krijg 1 warning C:\Documents and Settings\Kevinsoftware\Bureaublad\gta sa\online\gamemodes\src\SUPER-FREEROAM.pwn(456) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 1 Warning. wat is er fout? Reageren
Azer Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 new string[256]; Staat waarschijnlijk al ergens in je script. Dus wijzig if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } naar if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.