GekkieJ01 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Wie heeft de beste tips in huis voor deze missie hij's namelijk moeilijk ze halen me de hele tijd uit de harvester en daarna word ik beschoten door die sh*t boeren mjaa ik heb geen hekel aan boeren maar coutry gaat te ver Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Je hebt dus een probleem bij het terugrijden naar de truth. Het lijkt moeilijker dan het is. Als je van het veld afkomt, ga dan rechtdoor inplaats van dat je de weg volgt. Je gaat nu langs de boerderij. Zo heb je geen last van de schietende boeren. Echter, er zal wel een walton aankomen met een boer in de laadbak die op je zal schieten. Stap uit, en schiet hem neer. Als je echt geen last meer wilt hebben, vermoord dan ook de chauffeur, door hem uit de wagen te treken en dan te vermoorden. Rijd vervolgens via het zandweggetje naar de vallei van the Truth. Mission passed! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Je kan ook gewoon over de gewone weg gaan! Zo heb je minder kans dat je omvalt! Op de gewone weg reden, bij mij tenminste, geen andere voertuigen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik hoef alleen nog naar the truth motel te rijden moet je dan hard rijden Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Nee, Je kan de tijd nemen! Je gaat nu aan de missies beginnen in San Fierro! Veel plezier PS. Het busje waarin je hem vervoerd komt maar een paar keer in San Andreas voor! Als je hem wilt behouden, zet hem dan in je garage en maak hem kapot! De missie zal nu falen, maar je hebt het busje tenminste Bewerkt: 15 maart 2007 door Kellerman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.