Jump to content

Bestaat er een hifi systeem voor ps2 of pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Bestaat er een hifi systeem voor ps2??

Voor pc denk ik van wel!

Wel je dan even een afbeelding voor hifi voor ps2(mag ook voor PC)

Geplaatst:

Bedoel je of er luidspreker setjes zijn om aan je PlayStation 2 te zetten?

Als je dat bedoeld; Ja, die zijn er (soort van). Ik heb zelf bij mijn computer een Logitech Z-4 geluidsset en in de handleiding staat dat je em met een speciaal (los verkocht) draadje aan een PlayStation of XBOX kan zetten.

Je kan je PS2 trouwens altijd nog aan een normale home cinema set aansluiten.

Geplaatst: (bewerkt)

Deze vraag is echt TE vaag.

Er zijn VELE dingen die meedingen, en HIFI is iets relatiefs...

Je zult gaan denken, dat kan niet op PS2, maar elke set hier beschreven kan dat mee.

2.1 (2 speakers+sub)

Wat is je budget? Onder de 50 Euro?

Dan is een 2.1 setje van Logitech toch het beste wat je kunt krijgen. De Logitech X-230

Deze heb ik zelf ook en ben hier zeer tevreden over. Mooi vormgegeven compacte set, met een perfect geluid. Verschrikkelijk veel bass uit een klein kastje.

x230.jpg

Onder de 100 Euro

Deze natuurlijk:

Creative I-Trigue 3330

Overal op het internet lees je goede reviews over deze set.

kvzcb4.jpg

5.1 (hier heb je niets aan, maar wil er toch wat over zeggen)

Je kunt misschien wel merken dat ik een Logitech Freak ben, dus de volgende set (onder de 100 Euro voor 5.1) is natuurlijk de Logitech X-530

kvzl47.jpg

Het schijnt dat deze set Radio ontvangt (heb het zelf ook gehoord) maar dit is dermate weinig dat het vrijwel direct overstemd word. Verder hoor je alleen radio als je de volumeknop op de set zelf op z'n hoogst hebt. Dit ligt aan de afscherming van de kabels en de hoge gain (te technisch)

Boven de 100 Euro

Nou heb ik een uitschieter, maar het is echt het BESTE wat te krijgen is voor een Hardcore Gamer en geluidsfreak (voor aan de pc of ander ding dan, echte (home) cinema sets zijn natuurlijk duurder)

Logitech Z-5500

Deze set is echt de Bom. Hij heeft een enorme 30 Cm Sub-Woofer (dat ding gaat láág joh) die het hele huis laat schudden. De satellieten zijn van hoge kwaliteit en de bediening is zeer makkelijk bereikbaar en te bedienen. Deze set laat je niet alleen het geluid horen, hij laat het je ook voelen.

Deze set is van binnen van zeer hoge kwaliteit. Er zit zelfs een Ringkerntransformator in, waar de goedkoperen een Schakelende voeding zouden gebruiken. (is beter voor de geluidskwaliteit)

Foto's:

z5500.jpg

NOOT: Deze speakerset heeft satellieten met PhasePlugs. Dit zorgt ervoor dat er ruimte tussen de plug en de speakers zit. Zorg ervoor dat óf de set in een stofvrije omgeving staat óf dat je ten allen tijden je stofkapjes erop hebt. De phaseplugs zorgen voor beter geluid, maar zodra er stof tussen komt, is de container de nieuwe bestemming.

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Een PS2 kun je heel makkelijk op je installatie aansluiten. Ik heb het ook. Van je PS2 lopen drie kabeltjes naar je TV. een rode, een witte en een gele. de gele is voor het beeld en de andere zijn voor geluid. Bij de meeste goede installatie's zitten er 2 tulp ingangen in de achterkant. Doe hier de rode en witte stekker die uit je PS3 komen in en voila! Je hebt goed geluid!

Over de PC op de installatie:

Ik heb dit ook. Je hebt bepaalde kabetjes die verlopen van een 3,5 mm jack plug(zelfde asl het stekkertje van je boxen of koptelefoon) naar 2 tulp stekker's. Hiermee kan je heel makelijk je installatie op de geluidskaart van je PC aansluiten.

Hopenlijk heb je hier wat aan!

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Als je de PS2 op de HiFi installatie wil aansluiten hoef je niks te kopen! Je moet alleen maar het rode en het witte stekkertje wat uit de PS2 komt achterin je stereo te pluggen. Daar zitten(bij de meeste goede hifi installaties) een rode en een witte ingang voor die stekkertjes. Je moet wel het gele stekkertje wat uit de PS2 komt in de TV pluggen.

Veel succes! Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)

Boris H.

Geplaatst:
Als je de PS2 op de HiFi installatie wil aansluiten hoef je niks te kopen! Je moet alleen maar het rode en het witte stekkertje wat uit de PS2 komt achterin je stereo te pluggen. Daar zitten(bij de meeste goede hifi installaties) een rode en een witte ingang voor die stekkertjes. Je moet wel het gele stekkertje wat uit de PS2 komt in de TV pluggen.

Veel succes! Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :)

Boris H.

Ik bedoel de hifi systeem :D

Geplaatst:
Boven de 100 Euro

Nou heb ik een uitschieter, maar het is echt het BESTE wat te krijgen is voor een Hardcore Gamer en geluidsfreak (voor aan de pc of ander ding dan, echte (home) cinema sets zijn natuurlijk duurder)

Logitech Z-5500

Deze set is echt de Bom. Hij heeft een enorme 30 Cm Sub-Woofer (dat ding gaat láág joh) die het hele huis laat schudden. De satellieten zijn van hoge kwaliteit en de bediening is zeer makkelijk bereikbaar en te bedienen. Deze set laat je niet alleen het geluid horen, hij laat het je ook voelen.

Deze set is van binnen van zeer hoge kwaliteit. Er zit zelfs een Ringkerntransformator in, waar de goedkoperen een Schakelende voeding zouden gebruiken. (is beter voor de geluidskwaliteit)

Foto's:

z5500.jpg

NOOT: Deze speakerset heeft satellieten met PhasePlugs. Dit zorgt ervoor dat er ruimte tussen de plug en de speakers zit. Zorg ervoor dat óf de set in een stofvrije omgeving staat óf dat je ten allen tijden je stofkapjes erop hebt. De phaseplugs zorgen voor beter geluid, maar zodra er stof tussen komt, is de container de nieuwe bestemming.

Deze staat in de kamer hiernaast van mijn broer. Immens geweldige set. THX gecertificeerd, dat betekent dat het net zo goed geluid is als in een bioscoop.

Als je het niet gelooft zal ik nog wel een foto maken, kom anders maar langs.. :puh:

Zelf heb ik een 5.1 setje van Logitech, zeer tevreden over.

www.conrad.nl

www.pczaak.nl

www.musikproduktiv.de

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...