Fiegel5 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 hoi iedereen ik speel op de ps2 en bij bij een misie waar ik iemand moet ophalen bij de poitie en wegbrengen en dan moet ik hem op een moter axhter volgen maar dat lukt niet want die gozer stapt af en ik vlieg van mij motor af ik heb al op wikigta gekeken en dat helpt niks veder had ik ook nog de vraag zijn er misiecodes waar ik misies mee kan spelen (of niet natuurlijk) en is er een code voor een pak want ik wil een pak en kan hem nog niet kopen want zover ben ik nog niet en alvast bedankt voor je hulp Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Zo te horen is dit de missie met Jeffrey (Og-loc)! Het is verstandig om een Sub-Machine gun te krijgen, Doe hier eventueel een code voor. Die 'Gozer' op die motor stopt automatich op je als je een beetje achter ligt. Zorg er alleen wel voor dat je niet te ver achter blijft! Probeer niet van je motor af te vallen, Gebeurt dit wel, stap snel op en zorg dat je bijrijder dat ook doet. Probeer hem van zijn motor afteschieten. Eemaal dit gelukt is Mission Passed Succes Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Een tijdje geleden heb ik deze post geplaats: Dat vond ik eerst ook altijd een moeilijke missie, maar hij valt eigenlijk best mee. Ik begin maar met de bikeskill. Hoe meer bikeskill je hebt hoe minder kans je hebt om van je moter af te vallen, dus hoe meer bikeskill hoe beter! Bikeskill is makkelijk te verkrijgen door gewoon lekker te gaan rijden. Tijdens de achtervolging moet je niet schieten gaan, focus je gewoon op de achtervolging, als je hem probeerd te raken word het alleen maar moeilijker en het heeft geen zin. Daarnaast kan je Freddy's sporen goed zien, wanneer je hem even kwijt bent kijk je even naar de weg en zie je zijn spoor lopen. Er zijn niet heel veel tips voor deze missie, maar blijf gewoon rustig, concentreer je goed rem goed voor bochten. Dat laatste is er belangrijk, wanneer je door een stijl weggetje moet, raad ik je eerst aan om even goed te remmen, dit hoeft niet met de handrem het kan ook met de gewone rem. Ook heb ik nog een kleine alternatieve route voor je, ongeveer in het midden van de achtervolging zal je de snelweg opgaan, maar het is makkelijker om deze te mijden. Je rijdt onder de snelweg door en je kan hem een stukje verderop gewoon opwachten. Het heeft geen zin om aftestappen en met een bazooka of iets dergelijks op hem te gaan knallen, ga een beetje geschuild staan zodat hij je niet raakt. Dit is even een moment voor jou om een rustpauze te nemen, je wacht gewoon tot Freddy weer komt. Het laatste stuk moet je ook weer gewoon rustig rijden en oppassen bij het stuk waar je tussen 2 huizen doorgaat, hier kan je namelijk raar vallen. Wanneer Freddy stopt blijf jij op een afstandje staan, schiet ze nu neer (het liefst met een AK47 of een dergelijk wapen, die is namelijk beter voor langere afstanden). Op die afstand schieten ze niet terug. Hier een kaartje van de route die je het beste kut nemen: Legenda: - Groen: normale route - Rood: alternative route 1 (deze gebruik ik meestal) - Geel: alternative route 2 (deze kan je ook gebruiken maar heel misschien ga je dan te ver bij Freddy weg waardoor je Mission Failed krijgt. - Waar het rode en gele lijntje uitkomen zal Freddy de normale weg weer opkomen. Er zijn zo nog wel veel alternatieve routes die je kunt nemen, je moet gewoon niet te ver bij Freddy vandaan gaan. Desnoods stippen je van te voren een goeie route uit, die je aanpast aan het pad van Freddy. Als je cheats zou gebruiken is er nog een handige cheat, deze cheat zorgt ervoor dat er veel minder verkeer in de straten rondrijd, op de pc heet deze cheat GHOSTTOWN, op de PS2 moet je X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left intoetsen. Misschien heb je daar nog wat aan Er is geen code om een pak te krijgen, hiervoor zul je verder in het spel moeten zijn en dus meer geld verdienen. Je krijgt vanzelf wel veel geld en dan zul je het pak kunnen kopen. En is ook geen code om een bepaalde missie te spelen, dus je zult echt alle missies weer moeten spelen voordat je bij een bepaalde missie bent, dit kan niet met cheats. Hier staan trouwens alle cheats. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 (bewerkt) Als je je bikeskill full wilt kun je deze cheat gebruiken: Bewerkt: 28 maart 2007 door michaelfivez Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Cheaten is voor noobs Je kan ook, als hij afstapt bij zijn Hommies, ze van een afstandje met een Sniper doden! Bewerkt: 30 maart 2007 door Kellerman Reageren
PIERRO P Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een trukje om freddy snel te vermoorden. Zoek eerst naar een assault riffle op het vliegveld. (kijk fff op Wikigta als je hem niet weet) Begin nu de missie. Laat volg freddy tot het gele kruisje op de kaart. Volg dan de gele lijn. Schiet hem dan van zijn motor bij het rode kruisje. De rode lijn is Freddy zijn route. Hopelijk heb je hier wat aan. Bewerkt: 30 maart 2007 door PIERRO P Reageren
CJ_ Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 op de manier van piero p heb ik het ook gedaan, is een goede manier, aleen kioet je wel uitkijken dat OG loc geen ruzie met Vagos gaat maken want dan is ddie zo dood (had ik de eerste keer ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.