Jump to content

vraagje


gijsreus

Recommended Posts

he is er ook een code om meer geld te krijgen??

dat is misschien wat makelijker! :?

Die zijn er zeker! Alleen zit er een Body Armor + Health bij ;)

PC:

HESOYAM

PS2:

R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Xbox:

Right Trigger, Black, Left Trigger , A, Left , Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Ik val in slaap! :duh: Voor VC zijn inderdaad geen cheats voor geld. Ik raad je de Taxi Missions aan, of een trainer gebruiken.

:cya:

>>> Door Dutchy3010: Discussie opgeschoond, een discussie of dit voor SA of VC is lijkt me niet nodig, aangezien hij in het VC forum staat... :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: ik weet wel 1 tip om aan geld te komen.

1. met de cheat

panzer

een tank te laten komen, dan ga je er in , dan die missie aan zetten, dan er uit, dan met de cheat

bigbang

hem te laten ontploffen, dan krijg je geld, dan kan je een tijdje doorgaan en je hebt al gauw zo'n 50.000 dollar (dit de hele tijd opnieuw doen)DIT IS EEN TIP OM AAN GELD TE KOMEN GIJSREUS!!!

EDIT: met gta vc ultumate trainer ga je naar setup daar zie je ergens give money staan dan kijk je wat de cheat is (je moet de trainer tijdens het spelen aan laten staan)

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

je pakt een auto je typt bigbang in en je auto ontploft dan zie je mensen naar de ontplofte auto toelopen en dan typ je weer bigbang in en de mensen zijn dood n pak het geld van hun :bonk: na een tijdje heb je ook veel geld

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, Gijsreus, je kunt ook met een minigun politiehelikopters uit de lucht knallen: 250 per stuk. Moet je wel 3 sterren hebben.

Nog een vraagje: Ik ben bezig met rampages en nu heb ik die op het dak van het escobar geprobeerd, maar wat mij totaal verraste was dat er bij de ingang een heel leger van 'mijn' gang stond die allemaal op me gingen schieten, binnen de tien seconden was ik dood en had ik misschien maar 1/12 auto kapot :S

Snapt iemand dit?

A.B, ST

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, Gijsreus, je kunt ook met een minigun politiehelikopters uit de lucht knallen: 250 per stuk. Moet je wel 3 sterren hebben.

Nog een vraagje: Ik ben bezig met rampages en nu heb ik die op het dak van het escobar geprobeerd, maar wat mij totaal verraste was dat er bij de ingang een heel leger van 'mijn' gang stond die allemaal op me gingen schieten, binnen de tien seconden was ik dood en had ik misschien maar 1/12 auto kapot :S

Snapt iemand dit?

A.B, ST

sorry ik snap het niet helemaal

1. welke escobar is het?

2. wat bedoel je met ''mijn'' gang?

3. wat bedoel je met 1/12, 1 van de 12 of 1 12ste deel?

PS: dit is wel offtopic!!

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, Gijsreus, je kunt ook met een minigun politiehelikopters uit de lucht knallen: 250 per stuk. Moet je wel 3 sterren hebben.

Nog een vraagje: Ik ben bezig met rampages en nu heb ik die op het dak van het escobar geprobeerd, maar wat mij totaal verraste was dat er bij de ingang een heel leger van 'mijn' gang stond die allemaal op me gingen schieten, binnen de tien seconden was ik dood en had ik misschien maar 1/12 auto kapot :S

Snapt iemand dit?

A.B, ST

sorry ik snap het niet helemaal

1. welke escobar is het?

2. wat bedoel je met ''mijn'' gang?

3. wat bedoel je met 1/12, 1 van de 12 of 1 12ste deel?

PS: dit is wel offtopic!!

Je bedoelt de rampage bovenop het gebouw 'Escobar International Airport', de Vercetti Gang stond beneden en hij had maar een paar auto's kapot ofzo :ch:.

Probeer het gewoon opnieuw, dat is mijn tip :):engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een manier om geld te verdienen, je rijdt gewoon over de parkeermeters(in downtown zijn er redelijk wat)

Het is wel niet veel geld maar wel een makkelijke manier om wat geld te verdienen zonder cheats

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, Gijsreus, je kunt ook met een minigun politiehelikopters uit de lucht knallen: 250 per stuk. Moet je wel 3 sterren hebben.

Nog een vraagje: Ik ben bezig met rampages en nu heb ik die op het dak van het escobar geprobeerd, maar wat mij totaal verraste was dat er bij de ingang een heel leger van 'mijn' gang stond die allemaal op me gingen schieten, binnen de tien seconden was ik dood en had ik misschien maar 1/12 auto kapot :S

Snapt iemand dit?

A.B, ST

sorry ik snap het niet helemaal

1. welke escobar is het?

2. wat bedoel je met ''mijn'' gang?

3. wat bedoel je met 1/12, 1 van de 12 of 1 12ste deel?

PS: dit is wel offtopic!!

Je bedoelt de rampage bovenop het gebouw 'Escobar International Airport', de Vercetti Gang stond beneden en hij had maar een paar auto's kapot ofzo :ch:.

Probeer het gewoon opnieuw, dat is mijn tip :):engel:

Oké, bedankt.

Je hebt het goed begrepen, Hanneswasco :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de politie helpen als die iemand achter na zit dan kan je de voortvluchtende een paar keer slaan en dan krijg je 50 dollar en als ie dood is kan je hem meestal nog na schopen en dan krijg je mischien ook nog een paar keer 50 dollar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...