profile Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) heb problemen bij audacity. Als ik een bestand invoeg en het dan afspeel. Dan wil ik het omkeren. Ik klik nu op effect en dan omkeren. Maar ik kan niet omkeren . ik kan bij effect en analyseren niet klikken. alvast bedankt. Bewerkt: 15 maart 2007 door woozie300 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Beste woozie300, je moet eerst CTRL+A(Alles Selecteren) doen. Dan ga je weer naar effecten en dan omkeren. Ik hoop dat je het nu snapt. Veel plezier nog met Audacity! Reageren
profile Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 bedankt maar kan iemand me nu vertellen hoe ik het lied. Omgekeerd kan trager laten gaan ?? alvast bedankt Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 bedankt maar kan iemand me nu vertellen hoe ik het lied. Omgekeerd kan trager laten gaan ?? alvast bedankt Neem bij 'Effect' de optie: 'Tempo Wijzigen' (Nadat je weer alles geselecteerd hebt). Reageren
profile Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 bedankt momenteel snap ik hier alles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.