Jump to content

help!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb al de missie's van badlands gloof ik gedaan maar alles loopt door elkaar

in het begin stond ik op het zigeuner kamp daarna had ik 1 missie van catalina en nou heb ik the truth gedaan en dan beld cesar me op om missie's voor hem te doen :?

Geplaatst:

Dat is heel normaal. Je krijgt verschillende missies, van verschillende personen. Dat zal heel het spel door zo zijn. Voor Cesar hoef je overgens geen missie te doen, dat is slechts een korte scene die belangrijk is voor de verhaallijn. Het enige probleem is dat ze nogal ver uit elkaar liggen, dus je zult veel moeten rijden.

Voor meer informatie, zie >deze pagina van Wikigta<.

Geplaatst:

Als het goed is moet je fotos nemen van, voor jouw bekende, mensen! Volgens mij ook Ryder!

Geplaatst:

Moet j alle missie's van catalina doen want ik heb first date gedaan en toen tankercommando maar daarna stond er geen catalina teken meer?

kellerman probeer vortaan eens bij het onderwerp te blijven want ik denk in de war :schater:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dat klopt! Haar missies zijn nu klaar! Maar voor sommige mensen moet je door heel SA missies doen!

Als het goed is heb je nu een ouwe verotte garage ;)

@GekkieJ01:

Hallo dat wat ik net zei moet je nu doen!

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:
Moet j alle missie's van catalina doen want ik heb first date gedaan en toen tankercommando maar daarna stond er geen catalina teken meer?

Je moet alle Catalina missies doen ja, anders kun je daarna de 2 missies van Cesar: 'Wu Zi Mu' en 'Farewell, my Love' niet meer doen. Catalina zal je vanzelf bellen, je moet dan weer naar haar huis gaan en vervolgens weer één van de overgebleven missies uitkiezen.

Geplaatst:

maar kellerman zei van niet dus raak ik in de war ^_^

Ik moet nou weer cesars missie's doen ik hoop dat het lukt:P

>>> Door Dutchy3010: En opnieuw dubbelpost samengevoegd. Er zit een handige functie op dit forum, namelijk de EDIT-knop...<<<

Geplaatst:

Jij brengt mij in de verwarring, Jij zei dat je The Truth moest wegbrengen, Dat is wanneer je naar San Fierro gaat!

Geplaatst:

wat moet je bij king in exile doen alleen naar het filmpje kijken en is dan die al gehaald?

:duh:

Geplaatst:

Je krijgt een cutscene te zien, hierin vertellen Kendl en Cesar aan CJ dat Big Smoke drugs handelt met de San Fierro Rifa. CJ zal proberen dit te onderscheppen. Na de cutscene belt Catalina je op om je eraan te herinneren dat er nog dingen te doen zijn.

Is gwn alleen een filmpje!

Bron Wikigta

Je kan Trouwens voor elke missie terecht op WikiGTA

Maar wacht even, jij zei net dat je al in de Badlands was!

Dan is er iets mis met je Computer of met je San Andreas! Je zei net nog dat je in de Badlands was! Je kan niet van Badlands ineens naar Los Santos missies gaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...