Jump to content

Videokaart


Rullez

Recommended Posts

Bedoel je met MB het ram geheugen. Want dat is 504.

Ja en de processor.

Jouw videokaart is 8mb zo te zien, zie je nou wel, je kunt niet afgaan op dat DirectX ding (als je onboard video hebt).

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan ik er weel een G Force van 200 euro in proppen ofzo, Want dan ga ik wel met mijn broer heen. Die weet er erg veel van af.

Wat is het moederbord type?

Als hij een PCI-express x16 slot heeft wel.

Maar ik zou nemen:

Nvidia Geforce 7600GT (peak): E 110,-

of een ATi Radeon X1950GT (peak): E 120.-

EDIT:

Maar voor GTA San Andreas draait ook al goed op iets als een Geforce 7100 of 7300GS van 35-50 euro.

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel de bedoeling dta ik er nog een tijdje mee kan spelen.

Dan zou ik meteen maar je geheugen, hardeschijf en processor upgraden :bier:

Je moet niet een videokaart nemen, die je dan niet volledig kunt gebruiken, omdat de rest van je pc niet meewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Jullie zitten nu wel allemal die videokaart en die videokaart, maar we weten niet eens of hij wel een extra PCI-e x16 (tenminste ik zie staan bij de vroige posts dat er 1 PCI-e x16 slot bij zit, maar ik weet niet of deze al in gebruik is van de onboard-videokaart) slot heeft, als hij dat niet heeft, dan kan die een hele nieuw moederbord + videokaart kopen.

Wat voor processor heb je? Als ik jouw was zou ik ff wachten op 8600GT, een DX10 kaart voor een mid-rage systeem, en daar kan je zeker SA goed met spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de kleine bump. Maar ik ga morgen naar de stad. En zat te denken om Need For Speed carbon te kopen. Nou vroeg ik af. Kan mij videokaart dit aan?

Heb jij nou al een nieuwe videokaard dan ? Met dat onboard geval van Intel ku je NFS:C bijna onmogelijk spelen. Als je nog een geen nieuwe hebt zal ik je wel ff helpen...je hebt zo te zien 512mb ram ik verwacht dat je processor van intel is omdat je videokaart er ook van is, ik denk dat je processor een Pentium 4 is met iets tussen de 2,4 en 3,2 ghz in. Ik moet nog steeds wel weten of je een PCI-E slot hebt. Een AGP slot hoop ik niet dat je die hebt want die begint al erg slecht te worden. En als je geen van beide hebt heb je helemaal een probleem.

Wat voor processor heb je? Als ik jouw was zou ik ff wachten op 8600GT, een DX10 kaart voor een mid-rage systeem, en daar kan je zeker SA goed met spelen ;)

Ook al is de 8600 voor een mid-range systeem, is 512mb nog steeds weinig in vergelijking met die kaart, dan zal die moeten upgraden naar 1 of 2 gb ram.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dezelfde video kaart en GTA trekt hij wel, maar het gaat langzamer dan normaal. Daardoor zijn een aantal missies niet te doen. Ik zou je adviseren om een betere te kopen. NFS carbon werk overegens helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...