Jump to content

Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?

Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?

• Fillipe Massa
      8
    • Fernando Alonso
      6
    • Christian Alberts
      0
    • Fissichela
      1
    • David Coulthard
      0
    • Ralf Schumacher
      2
    • Ander,Vertel in het toptic
      8

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind dat alonso heel goed is en (ik weet niet zeker maar) vogens mij maakt de leeftijd niet heel veel uit.

massa ken ik niet egt goed

Bewerkt: door ruttie
Geplaatst:

Kimi Raikkonen

Geboren: 17 oktober 1979, Espoo (Finland)

Formule-1-debuut: 2001 GP Australië

Formule 1-loopbaan:

2001: Sauber

2002-2006: McLaren

2007-2009: Ferrari

:klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Geplaatst:

Ik volg F1 niet echt maar ik denk dat Fernando Alonso gaat winnen, verder maakt Kimi Raikonen ook wel kans denk ik.

Geplaatst:

Ik twijfel tussen Raikonnen of toch Kovalainen.

Ik vermoed toch dat Kovalainen de overhand krijgt doordat hij in de betere auto zal komen te rijden.

Geplaatst:

Niemand kan antwoorden op je vraag. want niemand weet wie er gaat winnen

je kan better vragen: wie denk je dat er gaat winnen?

Geplaatst:

Ik zou mijn geld zetten op Massa, aangezien hij vorig seizoen heeft laten zien dat hij goed kan racen, Alonso is overgestapt naar een ander team/andere wagen, en Schumi weg is.

Geplaatst:
Ikzelf stem op massa.

Omdat hij goedf kan rijden.en omdat alonso al oud word.

alonso rijd veel beter vind ik en oud is hij nog lang niet als je ziet hoelang schumacher is meegegaan

Geplaatst:
Ikzelf stem op massa.

Omdat hij goedf kan rijden.en omdat alonso al oud word.

Omdat Alonso al oud word? Hij was 2 jaar geleden nog de jongste wereldkampioen ooit.

Ontopic.:

Ik denk Raikkonen. Vooral nu hij in een Ferrari rijdt word hij hoogst waarschijnlijk minder achtervolgt door pech.

Geplaatst:

Ik ben voor :dans:_O__O_ renault _O__O_:dans:

ik hoop heikki kovalainen of giancarlo fissichella

eigenlijk hoopte ik dat alonso bij renault ging blijven :cry:

Geplaatst:

Raikonnen, zeker. Die gast kan echt supergoed sturen, is nog jong en dynamisch.

Alonso zal het niet doen in een McLaren, die wagens zijn erg onbetrouwbaar en missen vaak snelheid.

Kovalainen heeft nog te weinig ervaring, en Renault zal het dit seizoen minder doen dan vorig seizoen, blijkt uit de test en de eerste GP.

Fisischella is zeker een goede coureur, maar mist nét iets waardoor ik hem geen wereldkampioen zie worden. Ook is zijn Renault niet snel genoeg denk ik.

Massa is geen echt goede coureur. Hij heeft vorig jaar 2 races gewonnen, maar dat kan bijna elke coureur met een Ferrari die in vorm is. Ik zie hem nog geen wereldkampioen worden.

Ralf Schumacher wordt het ook zeker niet. De Toyota's hebben echt een chronisch gebrek aan snelheid. Schumacher is ook al over zijn top heen denk ik, dat was in 2003. Als hij volgend jaar niet voor een topteam rijdt, wordt hij het denk ik nooit meer.

Geplaatst:
Raikonnen, zeker. Die gast kan echt supergoed sturen, is nog jong en dynamisch.

Alonso zal het niet doen in een McLaren, die wagens zijn erg onbetrouwbaar en missen vaak snelheid.

Kovalainen heeft nog te weinig ervaring, en Renault zal het dit seizoen minder doen dan vorig seizoen, blijkt uit de test en de eerste GP.

Fisischella is zeker een goede coureur, maar mist nét iets waardoor ik hem geen wereldkampioen zie worden. Ook is zijn Renault niet snel genoeg denk ik.

Massa is geen echt goede coureur. Hij heeft vorig jaar 2 races gewonnen, maar dat kan bijna elke coureur met een Ferrari die in vorm is. Ik zie hem nog geen wereldkampioen worden.

Ralf Schumacher wordt het ook zeker niet. De Toyota's hebben echt een chronisch gebrek aan snelheid. Schumacher is ook al over zijn top heen denk ik, dat was in 2003. Als hij volgend jaar niet voor een topteam rijdt, wordt hij het denk ik nooit meer.

De McLaren MP4-22 heeft wel degelijk de snelheid om de ferrari te kloppen. Een 2de en 3de eindplek in Australie bewijst ook wel dat het goed gaat met McLaren, ze hebben goede rijders in je debuutrace namelijk als 3de eindigen is uitermate knap.

Maargoed ik denk toch dat Raikonnen wereldkampioen word in de ferrari met Alonso en Hamilton op een mooie 2de en 3de plaats. De constructeurs titel gaat wat mij betreft dan ook weer eens naar McLaren.

Geplaatst:

Iedereen heeft hier over Ferrari .. Mercedes .. Renault .. maar zijn we misgien niet iemand vergete ??

Bmw .. dat is het .. ze zulle dit jaar nog geen kampioen worden maar ze zullen welicht mee kunnen gaan vechten voor podium's en misgien zelfs wel overwinningen ..

Toch denk ik dat K.Raikkonen kampioen gaat worden _O_ (hoop het owk)

Op dit moment zijn Ferrari .. mercedes .. bmw de top 3 .. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...