Jump to content

Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?

Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Formule 1 rijder wint het seisoen 2007?

• Fillipe Massa
      8
    • Fernando Alonso
      6
    • Christian Alberts
      0
    • Fissichela
      1
    • David Coulthard
      0
    • Ralf Schumacher
      2
    • Ander,Vertel in het toptic
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Beetje raar topic vind ik dit. Er is nog maar één race geweest en jullie zitten nu ook al weer te speculeren over wie er gaat winnen? Ik denk dat je dit topic echt sirieus actief wil houden als je in het midden van het seizoen bent. Ik ben een spel breker, maar ik doe mijn mening ook nog wel even.

Wie echt een sirieuze kans heeft is Raikonnen. Deze man rijd alweer 6 jaartjes mee in de Formule 1 en heeft zijn tijd bij Mercedes & Sauber gewoon niet gehad. Dit word zijn jaar en hij gaat deze winnen, Hamilton maakt ook nog een sirieuze kans. Ik zag op pagina 1 een bericht staan dat Alonso te oud werd. Ik lach deze man compleet uit, Alonso is één van de jongste in de Formule 1 en heeft gewoon 2 keer het kampioenschap op zich genomen, dat is erg goed, dat hij direct te oud is, is onzin, het lukte Schumacher immers ook!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dit is wel een beetje een raar topic !

In de poll kun je 6 coreurs stemmen waarvan en 4 kansloos zijn om kampioen te worden :bier:

Maar ik denk dat het Kimi Raikkonen of Lewis Hamilton wordt !

:bier:

Geplaatst:

Hammilton gaat winnen :tu: Best rookie ever _O_ en anders wordt hij wel volgend jaar wereldkampioen, hij gaat het maken

Geplaatst:

Er zijn wat mij betreft 4 die kans maken om dus daadwerkelijk eht kampioenschap te winnen...

Hammilton

Raikonen

Alonso

Massa

Van deze 4 denk ik dat Massa 1e word, de andere 3 zullen vechten voor de 2e en 3e plaats. Ik ben er iniedergeval van overtuigd dat dit de eerste 4 zijn, maargoed in de F1 weet je het natuurlijk nooit.

Ik ben overigens een Ferrari fan, en ik ben niet getreurt over hun prestaties tot nu toe :)

Geplaatst:

ik geloof zeker in net als BradleyH zei van de piloten

L. Hamilton

K. Raikonen

F. Alonso

F. Massa

mss mss N. Heidfeld

maar ik zie vooral zeker een toekomstige Schumi: Hamilton, zijn eerste 3races en dan al gelijk op de podiums te mogen staan en Alonso is echt weer goed bezig dit jaar behalve die van in Bahrein, hij was gewoon te traag daar :puh:

maar Kimi Raikonnen? denk het niet, hij is gewoon niet goede piloot naar mijn ogen

Massa? hmm ik hoop het toch maar wat hamilton bewees in Maleisie, was echte flop van Massa maar dan toch uiteindelijk 5de gestaan maar nick Heidfeld is wel goed bezig dit seizoen

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
moeilijk....

ik hoop raikonen maar het wordt massa denk ik

Ja inderdaad.Die zijn erg goed.

Vooral Raikonnen.Maar zelf denk ik toch ook wel dat Fernando Alonso ook een kans maakt.

En we moeten ons vooral niet aantrekken wat Alberts altijd doet :D .

Zelf hoop ik wel dat het Giancarlo Fisichella is.

Maar ik vrees er voor.Ben namelijk een hevige Renault fan :D:Y

:dans::dans:ING Renault F1 Team :dans::dans:

fisichella and kovalainen 4 ever

Bewerkt: door profile

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...