Jump to content

Mijn eerste sig uit aleen maar stocks

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

gamesighm0.png

Rates and comments plz :eten:

Het zijn niet 3 plaatjes door elkaar, maar er is veel aan gedaan.

Voordat mensen dat gaan zeggen ;).

Sorry link was fout.

Bewerkt: door BigT
Geplaatst:

Hij is zeker wel mooi voor je eerste sig! De Renders passen goed bij de kleur van de Background. De tekst is ook wel mooi gedaan. Vooral The Game dan, maar BigT is ook wel goed gedaan voor een eerste sig. Volgens mij kon je al wel goed met Photoshop om voor je deze sig maakte :) Verdient van mij een 7.8 ! (op 10 natuurlijk)

Geplaatst:
Hij is zeker wel mooi voor je eerste sig! De Renders passen goed bij de kleur van de Background. De tekst is ook wel mooi gedaan. Vooral The Game dan, maar BigT is ook wel goed gedaan voor een eerste sig. Volgens mij kon je al wel goed met Photoshop om voor je deze sig maakte :) Verdient van mij een 7.8 ! (op 10 natuurlijk)

Het is geen BG.

Dat is een overlay van een stock van LA :puh:.

Maar die zie je bijna niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Knap Werk ;) Mooi plaatje vooral One Blood :klap:

Hate it or love it? :roll: Love It ;)

9,0 ;):klap:

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:

Dan rate ik maar :).

Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo heel mooi. Ten eerste is hij veel te rood. De gradient map die je erover heen hebt gegooid is niet echt mooi. Daarbij is hij ook nog te donker, dus dat is ook jammer.

Ten tweede, ik vind die drie plaatjes door elkaar niet echt mooi, het wordt te vol. Dat is dus een beetje jammer.

Je text vind ik ook niet geweldig. Het lijkt wel alsof je het een beetje in een hoekje hebt gepropt.

Ik vind dit dus niet zo'n geslaagde sig eerlijk gezegt.

50% - Te rood, te donker, te vol en text is een beetje in een hoekje gepropt.

volgende keer beter ;).

PS: Die signature die je nu hebt, die is echt mooi. Heb je die zelf gemaakt of heb je die van een site of van de signature markt ofzo?

Geplaatst:
Dan rate ik maar :).

Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo heel mooi. Ten eerste is hij veel te rood. De gradient map die je erover heen hebt gegooid is niet echt mooi. Daarbij is hij ook nog te donker, dus dat is ook jammer.

Ten tweede, ik vind die drie plaatjes door elkaar niet echt mooi, het wordt te vol. Dat is dus een beetje jammer.

Je text vind ik ook niet geweldig. Het lijkt wel alsof je het een beetje in een hoekje hebt gepropt.

Ik vind dit dus niet zo'n geslaagde sig eerlijk gezegt.

50% - Te rood, te donker, te vol en text is een beetje in een hoekje gepropt.

volgende keer beter ;).

PS: Die signature die je nu hebt, die is echt mooi. Heb je die zelf gemaakt of heb je die van een site of van de signature markt ofzo?

Die heb ik zelf gemaakt.

Maar dat is gewoon simpel met smugde waar een mooie result uit is gekomen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...