Jump to content

Parachute gaat niet weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey guys, ik speel SA op de PC maar ik heb een mineur probleem. Als ik bijv. in een Hunter stap, er een eind mee vlieg, en er na een tijdje uitspring, krijg ik automatisch een parachute.

Ik val een stuk, open m'n parachute, en land, no prob. Maar dan houdt CJ nog steeds z'n parachute om. En ik kan hem niet weghalen ik kan ook geen ander wapen kiezen. Hij kan alleen nog boxen. Dit is best irritant. Als ik in een voertuig ga krijgt hij wel weer een gun om drive-by's mee te kunnen doen, maar zodra ik uit het voertuig stap komt m'n parachute weer terug. Ook zie je linksonder nog altijd dat balkje van hoe hoog je bent.

Hoe haal ik die parachute weg? Ik kon mezelf niet vermoorden, ik kan wel helemaal naar Los Santos om daar die mod uit te zetten, maar als er een snellere manier is hoor ik het graag

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heb ik ook wel is, Ik heb op PS2, ik start meestal overnieuw op ;)

Of laat mezelf dood gaan!

Succes

Heb je dat altijd?

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:
Heb je dat altijd?

Ik heb het een aantal keer gehad, maar soms dan gaat die parachute wel weer gewoon weg.

Geplaatst:

Jaa dat is wel 'Noormaal', Attans een veel voorkomende Bug. Naja, ff in het water verzuipen is dan enigste manier ;)

Geplaatst:
ik kan wel helemaal naar Los Santos om daar die mod uit te zetten, maar als er een snellere manier is hoor ik het graag

Wat voor mod bedoel je?

Kun je de naam van die mod noemen?

Misschien weet ik het wel.

Geplaatst:
ik kan wel helemaal naar Los Santos om daar die mod uit te zetten, maar als er een snellere manier is hoor ik het graag

Wat voor mod bedoel je?

ik bedoel de All in One mod van spaceeinstein. Ik zet dan altijd 'oneindig levens en wagen kan niet kapot' aan en die kun je alleen in je huis in Los Santos aan of uitschakelen. Ik heb hem altijd aanstaan, omdat ik zeer onhandig ben. Dus ik kan wel gewoon teruggaan om het uit te zetten en me dan vermoorden, maar ik heb nooit zin om (meestal zit ik in Las Venturas) steeds van LV naar LS te gaan en weer terug

Geplaatst:

Wat voor mod bedoel je?

ik bedoel de All in One mod van spaceeinstein. Ik zet dan altijd 'oneindig levens en wagen kan niet kapot' aan en die kun je alleen in je huis in Los Santos aan of uitschakelen. Ik heb hem altijd aanstaan, omdat ik zeer onhandig ben. Dus ik kan wel gewoon teruggaan om het uit te zetten en me dan vermoorden, maar ik heb nooit zin om (meestal zit ik in Las Venturas) steeds van LV naar LS te gaan en weer terug

hahaha die mod heb ik toevallig ook!

Wat je hunt doen als je LV bent is de Hydra spawnen en erin vliegen en dan ben je binnen

een minuut in LS.

En als je de Multi mod aan kunt zetten, kan je elke voertuig (ook de RC tiger, Bandit, baron en die RC)

van afstand besturen. Hoe je niet elken een trage wagen te jacken. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...