Da Phoenix Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Kan ik een auto toevoegen in San Andreas? dus niet vervangen met een andere maar er gewoon bij. Zoja werkt dat ook met vliegtuigen? Ik wil namelijk 3 verschillende straaljagers hebben Reageren
Jericho Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Neeh, dat is spijtig genoeg niet mogelijk... Dat heeft iets te maken met het script van SA ofzo, veel ken ik er ook niet van. Ik weet alleen dat het niet mogelijk is. Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) volgens mij is dit wel mogelijk. en staat er self wel iets over op dit forum. aleen waar weer ik niet. maar k weet bijna zeker dat t wel kan. EDIT jij bedoelt een auto toe voegen en niet vervangen. tog ?? Bewerkt: 15 maart 2007 door kees1991 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 volgens mij is dit wel mogelijk. en staat er self wel iets over op dit forum. aleen waar weer ik niet. maar k weet bijna zeker dat t wel kan.EDIT jij bedoelt een auto toe voegen en niet vervangen. tog ?? Ja echt toevoegen Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 nou het kan dus wel. maar het schijnt heel moeilijk te zijn. ik heb hier een link met een topick. kijk daar maar ff naar. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...+auto+toevoegen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Dat gaat over VC. daar kan ik het wel. weet iemand wat anders Reageren
Jericho Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ow sorry dan... Ik wist niet dat het kon Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ja dat kan, maar dan alleen met SCM-scripting. Verplaatst dus naar het SCM scripting gedeelte. Hier vind je een tutorial. Als je die helemaal volgt kan je auto's en/of andere voertuigen plaatsen. Het enige probleem is dat het een stuk moeilijker wordt als je ook nog je eigen soort voortuigen wilt hebben. In deze tutorial wordt namelijk uitgelegd hoe je voertuigen toe moet voegen, maar dat zijn al wel de reeds bestaande voertuigen... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Even voor alle duidelijkheid, gaat het hier om het toevoegen van een nieuw sóórt auto, of gaat het hier om het toevoegen van een 'spawnplek' van een bestaande soort auto? Het eerste moet gedaan worden door eerst een auto te hebben en deze vervolgens toe te voegen aan een img-bestand en toe te voegen aan wat configuratiebestanden, het fijne weet ik hier niet van. Het tweede kun je doen door de tutorial te volgen die Dutchy boven mij gaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.