Jump to content

Game waar je je het meest geërgerd hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me geërgerd (Of hoe je het schrijft) aan Pac-man, dit spel vond ik altijd dom, simpele graphics en de A.L. (Hoe het spel verloopt, wist vroeger niet hoe het heette BTW) was erg raar, ipv dat je gauw kon schuilen gingen ze je altijd achterna en de besturing klopt ook nooit.

Wat ik ook een erg spel vond is Snake, het spel met de leuke muren waar je tegen aan knalt wanneer je een slang hebt van 15 meter IRL en dan dood.

Tja waar heb jij je aan geërgerd?

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ice Banana

2

• .Exorcist

2

• Nemean^inf

2

• NilsHolgersson

2

Geplaatst:

Toen ik klein was heb ik me zo geergerd aan TOm en Jerry in der strijd der snorharen

! hatelijk ! :ch:

Geplaatst:

Ik aan Worms Blast, zo'n baggerspel dat ik eens voor 5 euro ofzo in een winkel gekocht had. Ik had de vorige dag op een demo Worms 3D gespeeld en dat vond ik best wel leuk... Toen zag ik Worms Blast in de winkel liggen voor maar 5 euro! Ik dacht: " Die neem ik mee!" Maar achteraf gezien is het zijn 5 euro zelfs niet waard, ik heb er een uurtje op gespeeld en sindien niet meer.

Geplaatst:

De ergste game die ik ooit gespeeld heb was toch zeker wel: F-Zero X, dit was een game op de Nintendo 64. :duh:

M.V.G,

-Virus.

Geplaatst:

Ecco The Dolphin - Ocean Defender

Wat een Klote game! Zwem je met een dolfijn word je aangevallen door een haai ga je dood, moet je opnieuw spelen :bonk:

Geplaatst:

Hmm, Tombraider is een erg leuk en goed spel, maar toch heb ik me eens tijdens dit spel echt zitten ergeren. Ik probeerde maar uren een rots overtespringen, maar bleek er in de buurt een soort paatje te zijn. Ik ergerde me daar dus echt aan, een halve dag daarvoor bezig geweest om even aan een overkant te geraken

Geplaatst:

Ik heb me DOOD, DOOD, DOOOOOOD geergerd aan het (volgens mij best onbekende:P) spelletje N, hierin ben je een soort Ninja en je moet deurtjes openen en dingen ontwijken met allemaal vette moves. Het is een platform-spel dus niet heel mooi, maar ik heb er toch wel een paar maanden mee gespeeld xP

Grt Awi

Geplaatst:

FIfa reeks;

geweldig spel ( geef ik toe ( is ook zo )) alleen telkens als je scoort, scoort de ander ook altijd en je vervolgens verliest

Geplaatst:

Het spel waar ik me aan heb geergerd is toch wel Mafia :duh:

echt ik speelde het bij mijn tante op de PC ik vond het een pracht spel :)

een half jaar later zag ik hem voor de Ps2 in de winkel liggen, dus ik denk ik koop hem dan heb ik gelijk een goeie besturing enzo... nou dus niet wat een bagger spel zeg op de PC kon je in de tram zitten en op de Ps2 versie niet en die besturingen jongen zo irritant, iedere keer schoot ik mis... Ik heb het spel zowat een jaar later weer verkocht :dans:

Geplaatst:

Ik erger aan 2 game's:

Beetje aan POkémon omdat ik alle pokemons games tot de 100% gebracht heb.

Maar zeker aan X Squad voor de ps2.

Slechte graphics en het is onmogelijk om uit te spelen(ga hem verkopen)

En ook aan Pursuit Force(dom,dom,dom)Heb gewoon spijt aan dat spel(ben bezig hem aan het verkopen)

Geplaatst:

Ik heb me echt geërgerd aan de eerste Prince Of Persia.

003.jpg.

Al bij de eerste missie moest je van 2 drankjes drinken met een code erop.

Die code stond in het boekje, an dat was ik al van de eerste dag kwijt, dus moest ik elke keer gokken.

De mannen van Bart Smit waren wel zo slim om er 3 cd'tjes in te steken :duh: .

Ik had het spel dan 3 dubbel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...