Jump to content

Game waar je je het meest geërgerd hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Waarom ergeren jullie je zo aan arcadegames? Het zijn pretty oude spellen waarin 3D nog niet bestond. (Het draait me nu vooral om de graphiqs..) Ik zelf haat er ook wel een, maar om een logische reden: Kid Icarus, omdat het zo verdomdes moeilijk is. Voor de rest vind ik het spel leuk.

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ice Banana

2

• .Exorcist

2

• Nemean^inf

2

• NilsHolgersson

2

Geplaatst:

Toen ik vroeger klein was speelde ik met mijn gameboy color , en was een zeer grote fan van dragonball z nu nog .

Ik zag een spel van dragonball z liggen in de blokker dus ik zaagde aan mijn mama mag ik dat hebben ze zei nee .

Mijn broer had natuurlijk een gameboy advanced en daar is de grapichs beter mijn mama had toen voor sinterklaas en nieuwjaar dragonball z legendary warriors of zoiets gekocht .

Ik had toevallig mijn gameboy color mee en na 1 week was ik die game spuug zat :7 toen speelde ik er niet meer op .

Ik ergerde mij aan dat spel omdat de verhaal lijn niet klopte , omdat het vechten ( zo gezegd vechten ) ontzettend moeilijk was en de tegen stander altijd beter was . Het werd ook saai . :7

Geplaatst:

Toen ik klein was had je allemaal van die lego spellen zoals lego rockraders lego racers 1 en 2 lego creator lego creator harry potter en lego island

Ik erger ik me dan aan de graphiqs die zijn gewoon but en al dat gebrabbel waar je de helft niet van verstaat

Geplaatst:

nu aan worms HD.. ze raken altijd!!!

heb je ze ingebouwd, gooien ze een granaat tussen het muurtje, tegen een berg, via het hoofd van een poppetje recht op mij!!!

Geplaatst:

Ik had een hekel aan Rescue Blobette voor de gameboy :zz: (toen zwart wit nog) echt een saai spel ik kwam er maar niet verder mee met een stom poppetje er in die allemaal tools had die je dan moest gebruiken in het spel waar echt dus niks gebeurde< Doe dan maar Gorgoyls ofzo, dat was ook een strategisch spel maar dat was dan nog wel beter.

Geplaatst:

Harry Potter. Toen we nog één computer hadden en m'n broertje hier ook op moest, hoorde ik de hele tijd "Flipendo! Flipendo!". Ik kon dat brilletje wel van die Harry Potter afslaan :duh:

Geplaatst:

Tot nu toe aan:

GTA VC echt niet!

sorry,

aheum,vershoning:

Tot nu toe aan:

Dat-ene-ninja-spel-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet.

Iets van Tenchu (laatste nieuwe dacht ik)

Ik kon zelf niet het eerste level uitspelen!wat een moeilijk spel :{

IB

Geplaatst:

Wat een leuk topic. :bier:

Bij mij was dat Mario 64, als ik een ster niet kon halen, gooide ik wel eens bijna de controler uit het raam! :bonk:

Geplaatst:

Delta Force 2 :clown:

Je gaat over een heuveltje en je word meteen door je kop geschoten.

Dus heb ik uhm maar in de fik gestoken (letterlijk) :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb Delta Force 2 ook gespeeld vroeger, je moet het gewoon kunnen. ^^

En het spel waar ik me het meest aan erger, is Gangsters, is een nuteloos spel met slechte gameplay & graphics, gewoon wegggegooid geld.

Geplaatst:

GrandTursimo 3 :duh:

Egt erg .. wel mooi spel voor die tijd.

Maar als je aan de leiding reed en je maakte een klein foutje dan viel je meteen helemaal terug naar de laatste plek en dan kom je de anderen al niet meer inhalen.

:bier:

Geplaatst: (bewerkt)

alladin voor de gameboy, was echt heel irritant,

misschien toch ook wel de hele Pro Evolution Soccer serie 0_0

Bewerkt: door the max
Geplaatst:

Pokemon, was ergens wat heel speciaal is ofzo iets ga je dood moet je helemaal overnieuw daar heen lopen!

Eyetoy, WTF moet je mongolisch doen voor de TV en die Cam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...